کمپین “چشمان لیزری”؛ راهی برای رشد قیمت بیت‌کوین تا ۱۰۰٫۰۰۰$!

تصویر حساب‌های کاربری افراد بسیار زیادی از جمله ایلان ماسک (Elon Musk)، مدیرعامل تسلا، تایلر وینکلوس (Tyler Winklevoss)، سرمایه‌گذار مطرح در حوزه ارزهای دیجیتال و مایکل سیلر (Michael Saylor)، بنیان‌گذار MicroStrategy، تغییر کرده و در عکس پروفایل آنها چشمان لیزری دیده می‌شود.

به گزارش سایت خبری پرسون، برای اولین بار، در تاریخ ۱۶ فوریه (۲۸ اسفند) یک حساب کاربری در توییتر تحت عنوان CHAIRFORCE_BTC@، تصویر خود را لیزری کرد. این کمپین، قصد دارد تا اذهان عمومی را آماده رشد قیمت بیت‌کوین تا مرز ۱۰۰٫۰۰۰$ کند. با این وجود، قیمت بیت‌کوین روز گذشته رشد قابل توجهی را تجربه نکرد.

در طی این حرکت افراد چشمان خود را اصطلاحاً لیزری می‌کنند. در این کمپین از هشتگ‌های LaserEyes# و LaserRayUntil100K# استفاده می‌شود، به این معنا که تا رسیدن به ۱۰۰٫۰۰۰$، این تصویر نباید تغییر پیدا کند. با این وجود، بسیاری از افراد تنها به مدت ۲۴ ساعت تصویر خود را تغییر دادند.

ایلان ماسک، در توییتر خود به این موضوع اشاره کرد که تنها یک روز تصویر پروفایل خود را تغییر می‌دهد.

ایلان ماسک و دوقلوهای وینکلوس سالهاست که در سخنرانی‌های خود از بیت‌کوین حمایت می‌کنند.

نکته جالب اینجاست که افراد سیاسی نیز در این کمپین شرکت کرده‌اند. به عنوان مثال، وارن دیویدسون (Warrn Davidson)، نماینده ایالت اوهایو، و سناتور سینتیا لومیس (Cynthia Lummis) از ایالت وایومینگ به مدت یک روز عکس پروفایل خود در توییتر را تغییر دادند.

دفتر سناتور لومیس در پاسخ به این اقدام خاطر نشان کرد که سناتور از ابتدا حامی ارزهای دیجیتال و نوآوری‌های ایجاد شده در مسائل مالی بوده و پیوستن به این کمپین به نوعی حمایت از دارایی‌های دیجیتال محسوب می‌شود.

دفتر وارن دیویدسون هنوز پاسخی به سؤال تیم MarketWatch نداده است.

قیمت بیت‌کوین پس از اعلام سرمایه‌گذاری ۱.۵ میلیارد دلاری تسلا بر روی این دارایی دیجیتال، به بالای ۵۰٫۰۰۰$ رسید. با این وجود، تا کنون این کمپین نتوانسته به رشد قیمت بیت‌کوین کمک کند.

247309

مطالب مرتبط