امام جمعه خرم آباد:

آینده شهر ها را به جوانان بسپاریم

امام‌جمعه خرم‌آباد گفت: حضور نیروی جوان در انتخابات شورای شهر و روستا بسیار مهم است. جامعه امروز نیازمند تفکر و پتانسیل جوانان است. نیروی جوان بهتر می تواند با جامعه امروز ارتباط برقرار کند.

لرستان ـ حجت‌الاسلام‌ احمد شاهرخی؛ امام جمعه شهرستان خرم آباد و نماینده ولی فقیه در لرستان در گفت و گو با خبرنگار پرسون به آغاز ثبت نام داوطلبین شورای شهر و روستا اشاره کرد وگفت: حضور در انتخابات شورای شهر و روستا یک تکلیف است. داوطلبین جوان متخصص بی توجه نباشند و با قدرت در انتخابات شورا شهر شرکت کنند.

وی افزود: شورای شهر و روستا به اندازه انتخابات ریاست جمهوری مهم است. نباید نسبت به آن بی توجه بود. حضور نیرو های جوان و متخصص انقلابی در سطح شورا های شهر و روستا مهم و اثر گذار است. آینده شهر ها را به جوانان بسپاریم.

شاهرخی در ادامه بیان کرد: جوانان را بیشتر ببینیم. نیروی جوان بهتر می تواند با جامعه امروز ارتباط برقرار کند. تفکرات و برنامه های قدیمی در روند سیستم اداری جوابگوی مشکلات و روحیات روز نیست.

امام جمعه خرم آباد اظهار کرد: حضور نیروی جوان در انتخابات شورای شهر و روستا بسیار مهم است. جامعه امروز نیازمند تفکر و پتانسیل جوانان است. جوانان را نادیده نگیریم.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با اشاره به گام دوم انقلاب گفت: در گام دوم انقلاب باید به این سمت برویم که یک جریان دینی، فرهنگی، سالم و تأثیرگذار ایجاد کنیم؛ رئیس شورای فرهنگ عمومی هر استان، رئیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، رئیس کمیته همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش، رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر و ...،‌یک منبع موثر برای اثرگذاری است؛ پس بستر برای فعالیت‌های فرهنگی و ... ایجادشده و باید با کمک شما طلاب و فضلا از این فضا و بستر استفاده نماییم.

مهدی بیرانوند روژمان ـ استان کردستان

247116