قالیباف:

پروژه کریدور شمال غرب به جنوب غرب در کردستان دچار عقب ماندگی شده است

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: طبق محاسبات 300 کیلومتر از کریدور شمال غرب به جنوب غرب در کردستان قرار گرفته است، ولی کمبود اعتبارات موجود باعث شده است که این کریدور در این استان عملا دچار عقب ماندگی شود.

به گزارش سایت خبری پرسون، ...محمدباقر قالیباف؛ رئیس مجلس شورای اسلامی امروز در بازدید از کریدور شمال غرب به جنوب غرب کردستان اظهار داشت: اتمام این کریدور در بحث اقتصادی تاثیرات بسیاری بر کشور دارد و می تواند سرمنشا تحول اقتصادی و اشتغالزایی در این استان شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان داشت: برای انجام این پروژه بزرگ اعتباری بالغ بر 12 هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که این اعتبار از منابع مختلف تامین خواهد شد.

قالیباف در بخش دیگری از سخنان خود افزود: با این وجود باید اذعان کرد که پروژه کریدور شمال غرب به جنوب غرب به صورت قطره چکانه بوده است و همین امر باعث شده است که پیشرفت خاصی در این پروژه مهم روی ندهد که این روند باید اصلاح شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بنابراین باید با مدیریت بهتر و دلسوزانه به کار سرعت ببخشیم و اجازه ندهیم که زمان به این سادگی از دست برود.

قالیباف اظهار اشت: طبق محاسبات 300 کیلومتر از این کریدور در کردستان قرار گرفته است، ولی کمبود اعتبارات موجود باعث شده است که این کریدور در این استان عملا دچار عقب ماندگی شود.

آیین مهر ـ استان کردستان

247059