قاسم جلیلی نژاد:

خدمات دستگاه‌های اجرایی آذربایجان‌غربی الکترونیکی می‌شود

مدیر کل ارتباطات آذربایجان‌غربی از ایجاد 110 دفتر جدید پیشخوان دولت در استان خبر داد و گفت: ایجاد اشتغال، الکترونیکی شدن خدمات بسیاری از سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی و همچنین برون سپاری خدمات دولت از طریق دفاتر در شرایط کرونایی از مزایای ایجاد دفاتر جدید بود.

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان‌غربی، قاسم جلیلی‌نژاد اظهار داشت: پوشش ارتباطی 250 روستای آذربایجان غربی در سه ماه اخیر برقرار شد.

وی افزود: طی امسال با تمام مشکلات اعم از شیوع کرونا و عدم تامین تجهیزات، اقدامات ارزنده‌ای در حوزه ارتباطات استان انجام شد.

مدیر کل ارتباطات آذربایجان‌غربی به برخی از اقدامات انجام شده اشاره و بیان کرد: با همکاری اپراتورهای ارتباطی تمام مدارس شهری و روستایی استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند و در مرحله اول 30 گیگ و در مرحله دوم 70 گیگ ترافیک رایگان به آنها اختصاص یافت.

جلیلی‌نژاد با اشاره به وضعیت به وجود آمده به واسطه شیوع کرونا و عدم تمایل مردم برای دریافت خدفمات به صورت حضوری، عنوان کرد: در سال جاری با تلاش جهادی حوزه ارتباطات استان بستر لازم برای الکترونیکی شدن خدمات به وجود آمد و طبق آمار، 60 درصد برنامه‌های وزارت برای الکترونیکی کردن خدمات دستگاه‌ها محقق شد.

وی با اشاره به ایجاد 110 دفتر جدید پیشخوان دولت در استان خاطرنشان کرد: ایجاد اشتغال، الکترونیکی شدن خدمات بسیاری از سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی و همچنین برون سپاری خدمات دولت از طریق دفاتر در شرایط کرونایی از مزایای ایجاد دفاتر جدید بود.

انتهای پیام/

247020