پنجمین نشست ستاد ملی اکسپو برگزار شد

پنجمین نشست ستاد ملی اکسپو با حضور نمایندگان دستگاه های عضو در سالن مروارید شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران برگزار شد.

به گزارش سایت خبری پرسون، بحث و بررسی در خصوص برنامه های محتوایی و نقش دستگاه ها و سازمان های مرتبط با اهداف و حضور پررنگ و موثر در این رویداد بین المللی و همچنین ارائه گزارش عملکرد و اقدامات انجام گرفته کمیته های تخصصی ستاد اکسپو و روند پیشرفت پاویون ج.ا.ایران از مسائل مطرح شده در این نشست بود.

تبیین هدف استراتژیک ایران شناسی و جذب سرمایه گذاری های بین المللی از تصمیمات مهم این جلسه بود که مورد تصویب اعضا حاضر قرار گرفت.

در این جلسه نمایندگان دستگاه ها و سازمان های عضو در کمیته های ستاد ملی اکسپو پیشنهادات و نکته نظرات خود را ارائه نمودند.

شایان ذکر است اکسپو 2020 دوبی در فضایی با مساحت 500 هکتار از مهرماه 1400 با حضور 195 کشور و نهاد های بین المللی با شعار پیوند افکار و ساخت آینده در کشور امارات برگزار خواهد شد که پاویون جمهوری اسلامی ایران با مساحت 2014 متر مربع در زون تحرک در همسایگی پاویون های کشورهای فرانسه و پرو قرار گرفته است.

این نشست با حضور مفتح قائم مقام وزیر در امور بازرگانی- وزارت صمت، حسن زمانی مشاور وزیر، رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران، رافع رئیس مرکز ملی فرش ایران و نمایندگانی از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران ، وزارت امور خارجه، وزارت ورزش و جوانان و نمایندگان سایر دستگاه ها و نهادهای عضو در ستاد ملی اکسپو برگزار گردید.

246975