قایدی دست بردار نیست / لطفا کمی بیشتر!

مهدی قایدی همچنان درخواست افزایش رقم قراردادش را دارد و دست بردار نیست. این باعث شده تمرکز فوتبالی او این روزها کاملا به هم بخورد و کم کم افت کند.

تصویر قایدی دست بردار نیست / لطفا کمی بیشتر!

به گزارش سایت خبری پرسون،مهدی قایدی مهاجم تیم فوتبال استقلال نزدیک به 12 روز در تمرینات تیمش ظاهر نشد و بعد از این مدت با لبخندی ملیح به تمرینات برگشت. او به دلیل برخی از بندهای مالی در قراردادش دست به این کار زده بود و وقتی متوجه شد تحریم تمرینات استراتژی مناسبی نیست تغییر روش داد هر چند اکنون در حال برگشتن به همان مسیر اعتصاب است.

قایدی اکنون به تمرینات تیمش برگشته اما شواهد حاکی از آن است که قایدی همچنان خواهان و خواستار افزایش قرارداد خود است.

قایدی برای اینکه به هدف خود برسد راهکاری درست را در پیش نگرفته است. او ابتدا خواسته خود را مستقیم و غیرمستقیم مطرح می کند اما بعد ناگهان همه چیز را گردن رسانه ها می اندازد! شماره 10 آبی ها که خوب راه و روش بازی های رسانه ای را یاد گرفته می خواهد به هر شکل ممکن تا پایان فصل موضوع افزایش رقم قرارداد خود را حل کند.

رفتارهای مهدی قائدی بعد از پایان دیدار با فولاد موید این مطلب است که می خواهد به هر شکل ممکن مبلغ قرارداد خود را زیاد کند. او خوب می داند در پایان فصل از جمع آبی ها جدا می شود و به خارج از کشور خواهد رفت بنابراین از ماه های پایانی نهایت استفاده را خواهد برد.

البته آخرین واکنش قایدی به موضوع قراردادش این بوده است: «حل که نشد اما گفته‌اند حل می‌شود. ان‌شاءالله که درست خواهد شد.»

البته قایدی در حالی اصرار دارد که مبلغ قراردادش افزایش یابد که کم کم در حال تبدیل شدن به یک بازیکن متوسط است، به خصوص در دو بازی اخیر.

قایدی در بازی با نفت مسجد سلیمان و فولاد چندان آماده نبود هر چند در دیدار با نفت مسجدسلیمان یک پنالتی گرفت.

برخی از شواهد حاکی از آن است که قایدی دچار فقدان تمرکز شده است و ذهن و حواسش کاملا معطوف به رقم قراردادش است تا کیفیت فوتبالی اش بنابراین عجیب نیست این چنین افت کرده باشد.

با توجه به اینکه در ابتدای فصل در رقم قرارداد برخی از بازیکنان تیم فوتبال استقلال افزایش هایی صورت گرفت حالا قایدی هم همین انتظار را دارد.

به هر حال به نظر می رسد با توجه به شواهد موجود در باشگاه استقلال بعید نیست قایدی دوباره روش یک ماه پیش خود را در پیش بگیرد و مجددا سر تمرینات نرود.

اما آخرین مسئله ای که باقی می ماند این است که قایدی خواستار چه مقدار افزایش مبلغ در قراردادش است؟ این افزایش حدود 30 درصد است که البته هنوز تایید نشده است.

مدتی پیش اخباری به گوش رسید مبنی بر اینکه قایدی با توجه به اینکه از بوندسلیگا پیشنهاد دارد قطعا در پایان فصل از این تیم جدا می شود و راهی آلمان خواهد شد.

جسته و گریخته شنیدیم که قایدی می خواهد در هنگام جدایی از استقلال نفع مالی زیادی ببرد و مجانی از جمع آبی پوشان جدا نشود.

246905