پیشنهاد ۲.۵ میلیون دلاری یک ایرانی برای خرید نخستین توییت تاریخ!

اولین توییت تاریخ توییتر به حراج گذاشته شد و بالاترین پیشنهاد را یک فعال ایرانی حوزه بلاکچین به مبلغ دو و نیم میلیون دلار ارائه کرد.

به گزارش سایت خبری پرسون، شبکه اجتماعی توییتر روز ۲۱ مارس ۲۰۰۶ (1 فروردین 1385) با این توییت کوتاه : “just setting up my twttr” از جانب جک دورسی کار خود را رسماً آغاز کرد. شاید آن روز کسی فکرش را نمی‌کرد که توییتر روزی به یک تریبون مهم برای سیاستمداران، هنرمندان، بازیگران، ورزشکاران و حتی مردم عادی تبدیل شود. اما این اتفاق رخ داده و در حال حاضر کمتر کسی را می‌توان یافت که حداقل نام توییتر را نشنیده باشد.

جک دورسی، بنیان‌گذار توییتر قصد دارد اولین توییت خود را در قالب یک توکن غیرقابل معاوضه یا NFT به فروش برساند! به گزارش دویچه وله کسی هم که تا به این لحظه بالاترین پیشنهاد را داده، سینا استوی، فعال ایرانی حوزه بلاک‌چین و مدیرعامل بریج اوراکل است. استوی ۲.۵ میلیون دلار برای خرید این NFT به جک دورسی مالک توییتر پیشنهاد داده است.

اولین توییت جک دورسی در حراجی

جک دورسی همواره طرفدار پروپاقرص ارزهای دیجیتال بوده و حتی هشتگ bitcoin# را هم در بخش بیوی حساب توییتر خود اضافه کرده است. بنابراین، اصلاً تعجبی ندارد که وی به سمت NFT ها گرایش پیدا کرده و تلاش کند تا از مزایای این فناوری نهایت استفاده را ببرد.

منبع: آکادمی هلاکوئی

246896