به گزارش سایت خبری پرسون، شرکت فیس بوک آزمایشی را در هند اجرا می کند که تحت آن، کاربران می توانند کلیپهای ویدیویی کوتاه Reels اینستاگرام را در فیدهای خبری فیس بوک به اشتراک بگذارند. فیس بوک همچنین در حال تغییر نام محصول ویدیویی کوتاه خود به " Reels در فیس بوک" است.
این جدیدترین کپی کاری فیس بوک از ایده های رقیبان کوچکتری نظیر تیک تاک و اسنپ و استفاده از دسترسی گسترده شبکه اجتماعی خود برای تبلیغ سرویسهای جدید است. هند بزرگترین بازار فیس بوک بوده و همچنین بازار مهمی برای رشد این شرکت به شمار می رود.
بر اساس گزارش بلومبرگ، فیس بوک که بزرگترین شبکه اجتماعی جهان است، در حال یکپارچه کردن قابلیتهای اینستاگرام است و همزمان کمیسیون تجارت فدرال آمریکا و سایر رگولاتورهای ضد انحصارطلبی در حال بررسی شکایاتی هستند که هدف آنها وادار کردن فیس بوک به فروش اینستاگرام و سرویس پیام رسانی واتس اپ است.