قالیباف:

قاچاقچی کسی است که قانون را دور می زند

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: ما باید معنای قاچاق را به خوبی درک کنیم قاچاقی کسی است که قانون را دور می زند و دست به اقدامات غیرقانونی و فراقانونی می زند.

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، محمدباقر قالیباف؛ رییس مجلس شورای اسلامی امروز در دیدار با فعالان اقتصادی و جمعی از کولبران استان کردستان اظهار داشت: معیشت و اقتصاد خانوارهای مرزنشین از طریق مرزها تامین می شود و از سوی دیگر کسانی که از نقاط دیگر اقدام به وارد کردن غیرقانونی کالا از این مرزها می کنند به نوعی جفا در حق مردم این مناطق است.

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: به فرموده مقام معظم رهبری کولبران را نمی توان قاچاقچی نامید بنابراین با رسمی کردن مرزها می توانیم مشکلات این صنف را برطرف کنیم.

قالیباف در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: ما باید معنای قاچاق را به خوبی درک کنیم قاچاقی کسی است که قانون را دور می زند و دست به اقدامات غیرقانونی و فراقانونی می زند.

رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اینکه کردستان در بخش کشاورزی، دامپروری و... ظرفیت های بسیاری دارد، بیان کرد: استان کردستان بهترین فرصت ها را برای توسعه همه جانبه در همه حوزه ها را دارد و باید از این فرصت ها استفاده کنیم و اجازه ندهیم که این فرصت ها به راحتی از دست بروند.

فاطمه عباسعلی ـ استان کردستان

246873