بیش از ۷ میلیارد ریال کتاب در طرح زمستانه به فروش رفت

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اعلام کرد: بیش از ۷ میلیارد ریال کتاب در طرح زمستانه کتاب ۹۹ مازندران به فروش رسید.

به گزارش سایت خبری پرسون از مازندران، معصومه فرجی معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان فروش بیش از ۷ میلیارد ریال کتاب در طرح زمستانه، گفت: این طرح از ۹ تا ۱۶ اسفند ماه همزمان با سراسر کشور در استان برگزار شد که ۱۶ هزار رو ۷۱۷ کتاب توسط ۳۵ کتابفروشی فعال عضو این طرح به فروش رسیده است.

وی افزود: هدف از اجرای طرح‌های فروش کتاب در فصول مختلف سال ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و حمایت از کتابفروشی‌های استان و همچنین رونق بازار نشر است.

فرجی گفت: در طرح زمستانه کتاب ۹۹، کتب عمومی، کودک و نوجوان و کتاب‌های دانشگاهی با ۲۵ درصد یارانه در کتاب‌فروشی‌های عضو طرح عرضه شدند.

وی افزود: سقف مجاز خرید برای هر خریدار ۲ میلیون ریال و سقف یارانه خرید برای هر خریدار نیز ۴۰۰ هزار ریال است.

فرجی گفت: طرح‌های فصلی کتاب یکی از طرح‌هایی است که معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور رونق بخشیدن به بازار کتاب و ترویج کتابخوانی، تسهیلاتی را در قالب یارانه خرید کتاب از طریق کتابفروشی‌های سراسر کشور، مستقیماً به خریداران کتاب پرداخت می‌کند.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران افزود:در این طرح کتابفروشی‌هایی که شرایط لازم را دارا باشند، پس از ثبت نام، می‌توانند کتاب‌های خود را که با شرایط تعیین شده مطابقت داشته باشند به خریداران بفروشند.

246767

سازمان آگهی های پرسون