رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان همدان خبر داد:

ذخیره سازی کالاهای ضروری تا پایان تیرماه ۱۴۰۰

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان همدان از ذخیره سازی کالاهای اساسی تا پایان تیرماه ۱۴۰۰ در همدان خبر داد.

حمید رضا متین رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان همدان در گفت وگو با سایت خبری پرسون اظهار کرد: بخش عمده اختلال و گرانی کالاهای اساسی در بازار توسط سودجویان و دلالان اتفاق می افتد.

وی با بیان اینکه اکیپ های نظارت بر بازار سازمان صنعت معدن و تجارت در حال بررسی و نظارت در این زمینه هستند افزود: گزارش هر گونه تخلف و اختلال در بازار برخورد جدی را از سوی سازمان در بردارد.

متین با اشاره به اینکه برخورد با دلالان به صورت قانونی دقیق انجام می شود اما در این روزهای پایانی سال دردی را از مردم دوا نمی کند ، گفت: سازمان صنعت معدن به مردم این اطمینان را می دهد که در تامین کالاهای اساسی مشکلی در بازار به وجود نمی آید.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان همدان خاطرنشان کرد: همشهریان اطمینان داشته باشند با همه مشکلات موجود در بازار، ذخیره سازی کالاهای اساسی تا پایان تیرماه سال آینده در همدان انجام شده است.

وی تصریح کرد: عرضه و توزیع کالاهای اساسی برنج، روغن، شکر و... در حال انجام است و از هفته آینده یک هزار تن میوه در مراکز تعیین شده در سطح استان همدان به نرخ مصوب دولتی عرضه می شود.

متین در پایان با اشاره به اینکه در ایام نوروز ۷۰۰ تن‌پرتقال و ۳۰۰ تن سیب توزیع می شود بیان کرد: بازرسان سازمان صنعت معدن و تجارت تا ۱۵ فروردین‌ماه ۱۴۰۰ به عملکرد اصناف و بازاریان نظارت دارند.

246766

مطالب مرتبط