تاکید فرماندار فومن بر لزوم حضور نخبگان علمی و سیاسی در انتخابات شوراها

فرماندار فومن با تأکید بر اینکه نخبگان علمی و سیاسی در انتخابات شوراها حضور یابند، گفت: حضور طیف های مختلف زمینه برگزاری انتخابات پرشور را فراهم می کند.

به گزارش سایت خبری پرسون از گیلان، محمدرضا محسنی صبح دوشنبه در جلسه شورای اداری فومن با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تغییر سبک زندگی مردم طی یک سال گذشته، اظهار کرد: با مشارکت مردم و مسئولان اقدامات خوبی در سطح شهرستان فومن در زمینه مقابله با این ویروس و کمک به آسیب دیدگان انجام شده است.

وی با بیان اینکه داشتن مسئولیت فرصتی مناسب برای خدمت به مردم به عنوان ولی نعمتان انقلاب است، افزود: در سال‌های اخیر شاهد سخت‌ترین تحریم‌ها از سوی دشمنان بودیم آنهاا به دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام و انقلاب بودند که با مشارکت و همدلی و همراهی مردم و تلاش مسئولان موفق نشدند.

محسنی با اشاره به بهره برداری از ۷۴ پروژه خدماتی، عمرانی و عام المنفعه با اعتبار بیش از ۸۴ میلیارد تومان در شهرستان فومن، گفت: با بهره برداری از این پروژه برای ۱۲۸ به صورت مستقیم و ۳۰۹ نفر نیز غیر مستقیم اشتغال زایی شد.

وی همچنین به برخی از ظرفیت‌های شهرستان فومن به ویژه در حوزه کشاورزی اشاره و اضافه کرد: توسعه زیرساخت‌های بخش کشاورزی سبب افزایش درآمد کشاورزان و رفع معضل بیکاری در سطح روستاها خواهد بود.

فرماندار فومن ادامه داد: به همین منظور در سه بخش سرمایه در گردش، تبصره ۱۸ و مکانیزاسیون، ۲۸ میلیارد تومان پرداخت تسهیلات به کشاورزان پرداخت شده که ۲۳۲ فرصت شغلی ایجاد کرده است.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در سال آینده، افزود: باید زمینه فعالیت سالم برای همه ذائقه‌های سیاسی در سطح شهرستان فراهم شود

محسنی همچنین با تأکید بر ضرورت همکاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی در برگزاری هرچه بهتر انتخابات، گفت: یکی از اصولی که مدیران دستگاه‌های باید رعایت کنند اصل بی طرفی و عدم حضور در فعالیت‌های سیاسی است.

وی خواستار حضور نخبگان علمی، سیاسی و اهل فن در عرصه انتخابات شوراهای شهر و روستا در فومن شد و تأکید کرد: حضور طیف‌های مختلف در عرصه انتخابات زمینه برگزاری پرشور انتخابات را فراهم می‌کند.

منبع: مهر

246645

مطالب مرتبط