جلسه هم اندیشی مجازی کلینیک بانوان رسانه اصفهان برگزار شد

نخستین جلسه هم اندیشی مجازی کلینیک بانوان رسانه استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش سایت خبری پرسون از اصفهان، اولین جلسه هم اندیشی مجازی کلینیک بانوان رسانه استان اصفهان(رسبان ) با حضور دکتر شهره ماهی صفت ،رییس انجمن کارگروه بانوان رسانه ایی کشور و رییس هیات موسس انجمن رسبان، نماینده استان و ۱۲ مدیر در کمیته های مختلف برگزار شد.

تاریخ ثابت کرده حضور زنان توانمند تا چه حد می تواند در رسیدن به یک جامعه پایدار ،موثر در چشم اندازهای مدون و افق های روشن در ابعاد مختلف اقتصادی، اجتماعی ،علمی ،سیاسی، زیست محیطی، مثمر ثمر باشد.

مادران و دختران توانمند می توانند فرزندان توانمندی را پرورش دهند و همسران خود را در هر شرایط بحران حمایت کنند.
این رشد اجتماعی همانند سنگ کوچکی که بر آب رودخانه پرتاب میکنیم باعث ایجاد موج‌های خواهد شد که خواه‌ناخواه دایره وار جامعه هدف را در بر خواهد گرفت و حفظ امنیت اجتماعی یک کشور را تضمین خواهد نمود .
دکتر شهره ماهی صفت یکی از این بانوان توانمند و صاحب قلم ، رئیس کارگروه بانوان رسانه کشور و رئیس هیات موسس انجمن رسبان می باشد که در جهت رشد و تعالی بانوان رسانه ایران عزم خود را جزم کرده تا بتواند پنجره ایی نو با هوای تازه را برای مطالبه گران به حق قلم ترسیم کند.

وی در روزهای پایانی اسفند ماه سال ۹۹ طی یک جلسه مجازی با شهزاد بهادری نماینده کلینیک بانوان رسانه استان اصفهان(رسبان) و مدیران کمیته های این انجمن حاضر و به سوالات آنان پاسخ گفت .

دکتر شهره ماهی صفت با اشاره به نام رسبان که بر گرفته از رسانه و بانوان است گفت؛ سه سال پیش به دعوت مدیران وزارت ارشاد جهت بررسی وضعیت معشیتی بانوان رسانه‌ای کشور و زیر نظر وزارت ارشاد پیشنهاد انجمن را مطرح نمودم.
بر حسب اتفاق و در انتخابات اخیر هیئت نظارت بر مطبوعات کشور متوجه ضعف‌ها و ناعدالتی هایی در حیطه بانوان رسانه کشورم شدم و همزمان طی یک سخنرانی که در معاونت مطبوعاتی اداره کل مطالعات کشور داشتم با عنوان( نقد سازمان جامع رسانه ای کشور) دلایل و مستندات خود را به وزیر و معاونت ایشان ارائه و در خصوص کمبودها و مشکلات بانوان رسانه، تفاوت ها و عدم برخورداری از امکانات یکسان در استان‌ها و شهرستانها رامطرح نمودم.

قبل از گرفتن مجوز رسبان از طرف جناب هوشمند راد، در کلینیک رسانه به عنوان ریاست کارگروه بانوان رسانه کشور مسئولیت خود را برعهده گرفتم و به کمک همکاران و معرفی افراد فرهیخته و قابل اعتماد با نمایندگان عزیز در استان‌ها آشنا و ضمن صحبت و برگزاری جلسات متعدد به صورت مجازی اهداف و شرح وظایف را بررسی و بعد از قبول مسئولیت و تعهد به این موضوع با اعطای مسئولیت نمایندگی به این بزرگواران گام در جاده گذاشتیم تا با توکل بر پرودگار مهربان در آینده ایی نه چندان دور درخشش بانوان رسانه‌های کشورمان را در بالاترین جایگاه ممکن شاهد باشیم .
وی آموزش داشتن امنیت شغلی، بیمه و مسکن را در اولویت برنامه‌های این انجمن دانست و افزود؛ از آنجایی که استان اصفهان مهد مدیران علم پرور و هنرپرور است قطعاً خواهیم توانست شکوفایی و رشد چشمگیری را در فعالیت‌های کلینیک بانوان رسانه رسبان شاهد باشیم.
در پایان ضمن ابراز خرسندی از حضور خود در بین بانوان فعال رسانه استان اصفهان و مدیران کمیته های رسبان یادآور شد که ایمان و اعتقاد راسخ به مسئولیت وقتی که بر عهده تک تک ما گذاشته شده می‌تواند چشم‌انداز روشنی را برای رشد و حضور بانوان فعال رسانه‌ای در زمینه‌های مدیریتی مختلف استانی و کشوری و رقم بزند.
گفتنی است، در این نشست مجازی که بیش از یک ساعت به طول انجامید ،مدیران کمیته ها سوالات خود را مطرح و دکتر شهره ماهی صفت به آنها پاسخ داد.

246475