جدایی کریس از یوونتوس قطعی است؟

گران ترین 36 ساله جهان

بر اساس آنچه که در سایت ترانسفر مارکت می گذرد بالا رفتن سن با گذشت زمان برای یک فوتبالیست نسبت معکوس دارد بدان معنا که هر چقدر فوتبالیست سن و سال دار شود به همان میزان قیمت او پایین تر می آید. این نکته حتی در رابطه با یکی از بزرگ ترین فوتبالیست های تاریخ هم صدق می کند، یعنی کریستیانو رونالدو.

به گزارش سایت خبری پرسون، نشانه های افول کریستیانو رونالدو واضح تر از هر زمان دیگری است. این می تواند دو دلیل داشته باشد. یا این افت دلیل مقطعی دارد و یا واقعا نشانه های پایان رونالدوست. هر چه باشد او امسال 36 ساله می شود. یک 36 ساله قطعا نمی تواند همانند یک بیست و چند ساله و یا حتی یک 32 خوب بدرخشد.

گازتادلواسپور نشریه همیشه جنجالی ایتالیایی ها دو روز پیش از جدایی قطعی رونالدو در پایان این فصل خبر داد. رونالدو در این فصل کم فروغ بوده و همانند فصل های گذشته یک ستاره تمام عیار نیست.

مقاصد متعددی برای جدایی او ذکر می شود. از آسیا گرفته تا تیم های مختلف اروپایی و البته لیگ آمریکا.

لیگ عربستان، هرگز!

بر اساس گزارش هایی کریستیانو رونالدو قرار در سال های اخیر پیشنهاداتی از سوی تیم های عربستانی داشته است. اینبار نیز بر طبق گزارش های مختلف این پیشنهادات بیشتر هم شده است.

البته این قانون در رابطه با اکثر ستاره های سن و سال دار دنیای فوتبال صدق می کند که به محض رسیدن به خط پایان کلی پیشنهاد از امارات و قطر و چین و عربستان دریافت کنند.

ساکرنت پیوستن رونالدو به لیگ عربستان را بسیار بعید می داند.

پاری سن ژرمن، مقصد محتمل تر

پاریسی ها در سه سال اخیر بارها به رونالدو پیشنهاد داده اند. تیم متمول فرانسوی اینبار به طور جدی تری برای رونالدو قدم جلو می گذارد و تا سقف 150 میلیون یورو هم برای او هزینه می کند که البته این مبلغ برای یک بازیکن بالای 30 سال بسیار استثنایی است.

البته حساب رونالدو با دیگر 30 و چند ساله های دنیای فوتبال متفاوت است.

نشریه اکیپ فرانسه مدعی شده است که رونالدو در پایان این فصل راهی لوشامپیونه فرانسه خواهد شد و در ترکیب پاری سن ژرمن به میدان خواهد رفت.

لیگ برتر انگلیس، احتمال کم

رونالدو در لیگ برتر انگلیس به بهترین بازیکن جهان تبدیل شد و سپس به لالیگا رفت تا برای مقطعی گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان شود.

دوره طلایی کریس رونالدو در منچستریونایتد را هرگز کسی فراموش نمی کند. رونالدوی 36 ساله اما تفاوت بسیار زیادی با رونالدوی 20 و چند ساله دارد و اینبار بازی کردن در لیگ برتر انگلیس برای او سخت تر است.

چندی پیش توتواسپورت تیم هایی همچون چلسی، منچستریونایتد و تاتنهام را مشتریان کریستیانو رونالدو تلقی کرد اما اینکه رونالدوی 36 ساله دوران افول خود را منچستریونایتد طی کند باعث می شود خاطرات خوش او در بیش از یک دهه پیش مخدوش شود.

احتمال قوی: آمریکا

لس آنجلس گالکسی یکی از تیم هایی است که بر اساس گزارش سی بی اس اسپورت مشتری رونالدو معرفی می شود. این تیم نیز از سال 2019 مشتری رونالدوست و به نظر می رسد یکی از مقاصدی است که احتمال زیادی دارد رونالدو به آنجا برود.

246424