کارشناس فوتبال در گفت و گو با پرسون؛

پس از جدایی طارمی و علیپور پرسپولیس مهاجم خوب ندارد/ عزیزی خادم با چالش های زیادی روبرو خواهد بود

مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: عزیزی خادم به عنوان ریاست فدراسیون فوتبال با چالش های زیادی روبرو است که همه امیدواریم تیم جدید فدراسیون بتواند مشکلات و معضلات فوتبال ما را به حداقل برساند.

ناصر ابراهیمی، کارشناس فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار پرسون با اشاره به بازی اخیر سرخپوشان در برابر صنعت نفت آبادان گفت: 2 تیم در این دیدار بازی پایاپایی را از خود به نمایش گذاشتند. البته شرایط خاص زمین باعث شده بود کار یک مقدار برای دو تیم سخت شود اما در نهایت این دیدار با تساوی به پایان رسید که فکر می کنم با توجه به شرایط فنی بازی و نمایش فوتبالی که دو تیم از خود ارائه دادند، این نتیجه به نوعی عادلانه بود.

این مربی پرسپولیس تاکید کرد: البته باید به این موضوع اشاره کنم که شرایط تیم ها در برابر پرسپولیس با همه بازی ها متفاوت است و حریفان پرسپولیس همیشه با انگیزه های بیشتری در مقابل این تیم قرار می گیرند و این کار را برای پرسپولیس سخت تر می کند. در هر صورت من بر این باور هستم که پرسپولیس در هر نیم فصل 15 بازی سخت و مشکل را دارد که باید برای آنها برنامه ریزی ویژه ای داشته باشد.

وی درباره اینکه پرسپولیس در برابر نفت نتوانست موقعیت خاصی روی دروازه آبادانی‌ها ایجاد کند توضیح داد: در این بازی دروازه بان های دو تیم روز کم کار و کم زحمتی را پیش روی داشتند. پرسپولیس در این بازی نوک مشخصی نداشت و همین موضوع باعث شده بود در ایجاد موقعیت موفق نباشند. پرسپولیس پس از جدایی مهدی طارمی و علی علیپور مهاجم نوکی ندارد و این موضوع برای این تیم موضوع ویژه ای است.

ابراهیمی با اشاره به نزدیک شدن سپاهان به پرسپولیس پس از تساوی اخیر تاکید کرد: پرسپولیس باید خیلی مراقب باشد. سپاهان با پیروزی پرگلی که کسب کرد با تفاضل گل دوم است و به تیم گل محمدی خیلی نزدیک شده است. یحیی باید برای بازی های بعد یک فکر اساسی برای خط حمله تیمش داشته باشد تا بتواند دوباره با حاشیه امنیت در صدر باقی بماند.

مربی پیشین تیم ملی با اشاره به انتخاب عزیزی خادم به عنوان رییس جدید فدراسیون فوتبال گفت: عزیزی خادم به عنوان ریاست فدراسیون فوتبال با چالش های زیادی روبرو است که همه امیدواریم تیم جدید فدراسیون بتواند مشکلات و معضلات فوتبال ما را به حداقل برساند. ساختار فوتبال ما باید با حضور بیشتر فوتبالی ها و چهره های شاخص تکمیل شود تا بتوانیم مشکلات را با تعامل برطرف کنیم. استفاده از اتاق فکر با حضور چهره های فوتبالی می تواند به فدراسیون کمک زیادی داشته باشد.

246396