مدیرعامل بایننس:

ما شاهد حضور روزافزون سرمایه گذاران سازمانی بر روی پلتفرم خود هستیم!

پذیرش سازمانی بیت کوین در حال افزایش است و صرافی ها نقشی اساسی را برای این مؤسسات، ایفاء می کنند.

به گزارش سایت خبری پرسون، چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل صرافی بایننس، مسلماً بزرگترین و محبوب ترین پلتفرم معاملات رمزنگاری در جهان، اظهار داشت که شاهد حضور انبوهی از مؤسسات در شرکت خود بوده و میزان خریدهای گسترده تر در حال افزایش می باشند.

افزایش مشتریان بایننس

بایننس در سال 2017 (1395)، تأسیس گردید، بنابراین رشد آن در کمتر از 4 سال، چشمگیر بنظر می آید. بطور متوسط، حجم معاملات روزانه این صرافی، بالغ بر 28 میلیون دلار بوده و با افزایش ناگهانی خریدهای سازمانی، احتمالاً میانگین روزانه، از این میزان، فراتر خواهد رفت.

در یک مصاحبه، وی اظهار داشت که بسیاری از مشتریان این پلتفرم، مشاغل قانونی و شرکت های بزرگ هستند و به همین دلیل، میزان خرید رمزارز، افزایش یافته است. وی همچنین بیان داشت که تعداد مشتریانی که این شرکت به آنها، خدمات ارائه می دهد، بی سابقه بوده است. وی بیان داشت:

تعداد کاربران، بخصوص در سال گذشته، به شدت افزایش یافته است.

همچنین اظهار داشت که رونق سرمایه گذاری سازمانها در دنیای رمزنگاری، احتمالاً مرهون اقدامات مدیرعامل شرکت نرم افزاری مایکرواستراتژی، مایکل سیلور می باشد. این سازمان، سرمایه گذاری در بیت کوین را از اواخر آگوست (شهریور)، زمانی که قیمت بیت کوین، 12,000 دلار بود، آغاز کرد. این شرکت، از آن زمان تا اکتبر (مهر)، بیش از 400 میلیون دلار رمزارز خریداری نموده و در نهایت، بخشی از اعتبارات قابل تبدیل خود را به منظور خرید بیشتر رمزارز، فروخت.

بطور کلی، این شرکت، بیش از 4 میلیارد دلار در این دارایی دیجیتال پیشگام از نظر ارزش بازار، سرمایه گذاری کرده است. این امر، یک روند بزرگ را همراه با سازمان هایی از قبیل Square، MassMutual، Stone Ridge و حتی Tesla به منظور خرید صدها میلیون و یا حتی میلیاردها دلار رمزارز، ایجاد کرده است.

همچنین سیلور، در ماه فوریه (بهمن)، اجلاسی را برای مؤسساتی که علاقه مند به بیت کوین بودند، برگزار کرد. وی ادعا کرد که تقاضا میان شرکت ها در خصوص دارایی های دیجیتال بسیار زیاد است و این رویداد برای پاسخ گویی به سؤالات و قرار دادن آنها در مسیر درست، طراحی شده است.

در هر صورت، مدتهاست که سرمایه گذاران سازمانی، به عنوان اصلی ترین فعالان حوزه رمزنگاری، شناخته می شوند. اگر مؤسسات درگیر این حوزه نمی شدند، این فضا، هرگز فراتر از قلمرو حدس و گمان نمی رفت و اکنون، چنین اتفاقی که رمزارز به عنوان یک ذخیره ارزش در نظر گرفته می شود، بخصوص اکنون که این دارایی به سطح 50,000 دلار رسیده و ارز فیات مانند دلار آمریکا تورم سنگینی را تجربه می کند، رخ نمی داد.

ژائو در ادامه اشاره کرد که خریداران خزانه داری وارد انجمن بایننس می شوند و اظهار داشت: آنها در دوره های طولانی مدت، هفته ها و ماهها خریدهای خود را انجام و اقدام به فروش نمی کنند.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع: livebitcoinnews

246337