برای همراهی،تامین امنیت و پوشش خبری سفر رئیس قوه قضائیه؛

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی از مسوولان استان قدردانی کرد

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در پیامی از شخصیت ها ،مسئولان ، نهادها و ادارات مختلف استان که در همراهی،تامین امنیت و پوشش خبری سفر رئیس قوه قضائیه مشارکت داشتند قدردانی کرد.

به گزارش سایت خبری پرسون از آذرباجیان‌غربی، علی اکبر گروسی در پیامی از شخصیتها ،مسئولان ، نهادها و ادارات مختلف استان که در همراهی،تامین امنیت و پوشش خبری سفر رئیس قوه قضائیه مشارکت داشتند قدردانی کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم به فضل پروردگار و در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) در ماه عظیم الشأن رجب المرجب با همکاری و وفاق چشمگیر مسئولین استانی و انسجام مثال زدنی، سفر پر خیر و برکت ریاست معظم قوه قضائیه به خطه شهیدپرور، ولایت مدار، انقلابی و مرزدار استان آذربایجان غربی در بین استقبال کم نظیر با موفقیت انجام گرفت.

حضور پر برکت رئیس دستگاه قضا در استان، بیانگر عزم و اراده عملی و جدی معظم له در اجرای سند تحول قضایی،توسعه و تسهیل خدمت رسانی، مبارزه قاطع با مفاسد و ایجاد روحیه مضاعف در سال جهش تولید برای تلاش گران عرصه اقتصادی و قضایی بود.

صیانت از ارزش ها و کرامت انسانی مراجعین و احقاق حقوق آنان و نیز ارتقاء رضایت مندی و اعتماد مردم توصیه مؤکد ایشان بود.

مدیریت دادگستری استان بر خود فرض می‌داند از محبت و همراهی نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه معزز ارومیه، نماینده عالی دولت استاندار محترم استان، نمایندگان ارجمند مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و فرماندهان محترم سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و مرزبانی، مدیر کل محترم اطلاعات استان و سربازان گمنام امام زمان (عج) و صدا و سیما و سایر عزیزانی که در ایجاد امنیت و پوشش خبری یا به هر نحو دیگر همکاری نموده اند کمال قدردانی و تشکر بعمل آورد.

امید است با بکارگیری منویات و ارشادات و رهنمودهای ریاست معظم قوه قضائیه در اجرای سیاستهای کلان و سند تحول قضایی،زمینه رشدوبالندگی هرچه بهتراستان درتمامی شئون بویژه حوزه قضایی فراهم آید.

انتهای پیام/

246289