معاون اجتماعی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان:

مرکز پذیرش معتادان متجاهر نهاوند آماده افتتاح است

معاون اجتماعی سپاه انصارالحسین( ع) استان همدان گفت: مرکز جدید پذیرش معتادان متجاهر نهاوند با ۴۰۰ نفر ظرفیت آماده افتتاح است.

به گزارش سایت خبری پرسون از همدان، عباس محرمی معاون اجتماعی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: مرکز جدید پذیرش معتادان متجاهر در نهاوند با عنوان «اردوگاه کرامت کوثر» آماده بهره‌برداری شده است.

وی افزود: همدان دارای یک مرکز ماده ۱۶ برای پذیرش و درمان معتادان متجاهر در منطقه شمالی استان واقع در شهرستان کبودراهنگ بود بنابراین ساخت مکانی در جنوب استان ضروری به نظر می رسید.

محرمی اضافه کرد: بنابراین شهرستان نهاوند برای ساخت مرکز جدید پذیرش معتادان متجاهر پیش بینی شد تا علاوه بر این شهرستان بتواند شهرستان های جنوبی شامل ملایر و تویسرکان همچنین اسدآباد را پوشش دهد.

معاون اجتماعی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اظهار داشت: اجرای این طرح توسط سپاه همدان از حدود ۲ سال پیش آغاز شد و هم اینک به اتمام رسیده و هفته جاری در جلسه ویدئو کنفرانسی با حضور مسئولان ملی بهره برداری می شود.

وی ادامه داد: این مرکز ظرفیت پذیرش ۴۰۰ معتاد متجاهر را دارد و با افتتاح این مرکز تعدادی از معتادان متجاهر موجود در مرکز ماده ۱۶ کبودراهنگ به این محل منتقل می شوند.

محرمی بیان کرد: پس از پایان فرایند درمان به منظور توانمندسازی معتادان بهبود یافته دوره‌های آموزشی برای آنها برگزار می شود تا پس از خروج از این اردوگاه به علت داشتن مهارت بتوانند در مکانی مشغول به فعالیت شوند.

معاون اجتماعی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: پرسنل متخصص در حوزه بهداشتی، درمانی و روانشناس در محل «اردوگاه کرامت کوثر» نهاوند برای ارائه خدمات به معتادان حضور دارند.

منبع: ایرنا

246148

مطالب مرتبط