با حضور استاندار یزد؛

۲۵پروژه عمرانی شهرداری های استان یزد افتتاح شد

آیین افتتاح ۲۵پروژه عمرانی شهرداری های شهرهای یزد،میبد، اردکان و نیربه صورت ویدیو کنفرانس توسط استاندار یزد در محل بام شهر میبد برگزار شد.
تصویر ۲۵پروژه عمرانی شهرداری های استان یزد افتتاح شد

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، آیین افتتاح ۲۵پروژه عمرانی شهرداری های شهرهای یزد،میبد، اردکان و نیر به صورت ویدیو کنفرانس توسط استاندار یزد در محل بام شهر میبد برگزار شد.

محمد علی طالبی در این مراسم گفت: در دوره پنجم شورای اسلامی شاهد عملکرد خوب شهرداری ها در استان بودیم که بسیاری از مشکلات سطح شهر مورد توجه قرار گرفت و بر اساس نیاز شهرها پروژه های خوبی برنامه ریزی شد.

استاندار یزد اضافه کرد: در این دوره از شوراها رویکرد های اجتماعی خوبی مورد توجه قرار گرفت که شاید در دوره های گذشته کمتر به این شکل و حجم دیده می شد.

طالبی با بیان اینکه این برنامه اجتماع محور و بر اساس نیاز مردم طراحی شده است ابراز داشت: درحالی که شهرداری ها و شوراها در اوج مظلومیت عدم دسترسی به منابع کافی بودند خوشبختانه با هم افزایی و تعامل چند سویه شهرداری ها با نهادهای مختلف شاهد اجرای برنامه های اجتماع محور به خوبیهر چه تمام تر بودیم.

استاندار یزد تصریح کرد: علاوه بر مشکلات اقتصادی کرونا نیز بر شدت آن ها افزود اما شهرداری ها و نهادهای آن که خود آسیب دیده از کرونا بودند باز درکنار مردم قرار گرفته و بیشترین تعامل را با مردم داشتند که امیدواریم این نحوه تعامل بتواند روابط خوبی را برای سال های آتی نیز پایه گذاری کند.

طالبی با تقدیر از شهردار و شورای شهر میبد هم گفت: پروژه بام میبد با ظرفیت های خوب خود باید به عنوان یک پروژه تفریحی گردشگری استانی نگاه شود و امیدواریم بتواند ارتقای جایگاه میبد و تقویت نشاط اجتماعی این شهر را رقم بزند.

وی بر ضرورت برنامه محوری فضاهای فیزیکی شهر ها تاکید کرد و ابراز داشت: باید به ساختارهای فیزیکی محتوا ببخشیم و با کمک نهادهای فرهنگی یک تقویم مناسبتی را برای سال ببینیم و براساس آن برنامه های متعددی را برای افزایش نشاط جامعه به اجرا بگذاریم.

گفتنی است در پایان این مراسم از خدمات شهردار، اعضای شورای شهر و تنی چند از کارکنان شهرداری میبد توسط استاندار یزد تجلیل شد.

پیش تر اعلام شده بود این پروژه با حضور ویدیو کنفرانسی رییس جمهور افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/

حیران_استان یزد

245891

مطالب مرتبط