برای اولین بار در حوزه نمایندگان رخ داد:

صدور 210 فقره گواهی نامه آموزشی در شرکت بیمه "ما"

شرکت بیمه "ما" برای اولین بار از تاریخ تاسیس تاکنون، اقدام به برگزاری دوره های آموزشی برخط برای نمایندگان کرد.
تصویر صدور 210 فقره گواهی نامه آموزشی در شرکت بیمه "ما"

به گزارش سایت خبری پرسون، مدیر آموزش شرکت بیمه "ما" گفت : بر اساس مصوبات کمیته پدافند غیر عامل شرکت در خصوص بکارگیری فناوری های نوین آموزشی در شرایط کنونی کشور و شیوع ویروس کرونا و همچنین عدم امکان برگزاری کلاس های حضوری، دوره های آموزشی در رشته های مختلف بیمه ای برای نمایندگان سراسر کشور در شرکت بیمه "ما" برگزار شد.

وی در ادامه افزود: این دوره ها شامل رشته های فنی اتومبیل، آتش سوزی، عمر و سرمایه گذاری، ریسک عمر و سرمایه گذاری، باربری و یک دوره بازاریابی و فروش بیمه های عمر و سرمایه گذاری بود که از شهریور سال 1399 آغاز شده بود.

مدیر آموزش بیمه "ما" با بیان اینکه این آموزش ها بصورت برخط برای اولین بار در شرکت بیمه "ما" برای نمایندگان برگزار شده است گفت: ادامه این دوره ها برای پرسنل شبکه فروش، در سال 1400 همچنان بصورت غیرحضوری برگزارخواهد شد.

براساس این گزارش در این دوره ها 400نماینده حضور داشتند و در پایان دوره های آموزشی، برای اولین بار 210 فقره گواهینامه آموزشی در حوزه نمایندگان صادرشد.

گفتنی است پیش از شیوع ویروس کرونا، دوره های آموزشی در زمینه رشته های بیمه ای گوناگون در ستاد و شعب سراسر کشور با هدف ارتقای سطح دانش و بروزرسانی اطلاعات بیمه ای کارشناسان و نمایندگان بیمه "ما" به صورت حضوری و غیرحضوری برگزار شده است.

245781