علیرضا دبیر، پایبند به عقاید خود پیش می‌رود

یادداشت/ امروز ساعت ۶ صبح از بیمارستان مستقیما بدون پشت سر گذاشتن دوره نقاهت و استراحت به فدراسیون کشتی عزیمت داشت تا بر عزمی که جزم کرده بود پایبند باشد تا بتواند در آخرت به درگاه پروردگارش پاسخگو باشد.
تصویر علیرضا دبیر، پایبند به عقاید خود پیش می‌رود

سایت خبری پرسون، علیرضا دبیر را می‌توان به جرات از مدیران جهادی کشور دانست که در راس فدراسیون کشتی بدور از حواشی، همچون یک سرباز وطن تلاش می‌کند و انگیزه اش نشأت گرفته از تفکرش است( باید بتوانم پاسخگوی پروردگار باشم).

رئیس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران امروز بعد از انجام امورات اداری ساعت ۹ صبح در جمع ملی‌پوشان حاضر شد و نکاتی را از جمله اخلاق‌مداری و فکر کردن به طلای المپیک به آن‌ها گوشزد کرد و گفت؛ شما کشتی‌گیر هستید و ملی پوش در برابر مردم مسئول هستید مراقب فضای مجازی و درج پست‌های‌تان در صفحات شخصی اینستاگرام باشید؛ کشتی ورزش پهلوانی و سنتی ایران است و شما باید برای حفظ جایگاه این ورزش ملی مذهبی تلاش کنید و زبانزد اخلاق‌مداری در جامعه باشید‌.

دبیر در ادامه عنوان کرد: در آینده این شما هستید که جایگاه خود را که چه‌کاره باشید مشخص می‌کنید پس به این چند روز زودگذر ملی پوش شدن و مدال‌ها دل‌خوش نباشید.

علیرضا دبیر امروز با صحبت‌های خود بارقه انگیزه، امید و جسارت را به چشم و دل ملی‌پوش‌ها روانه کرد وی از معدود مدیرانی بوده که هیچ تعلق خاطر و وابستگی به نام و نشان دنیا ندارد و اصلا برایش مهم نیست در چه جایگاهی قرار دارد او آمده تا خدمت کند، وی از ۵ ماه پیش رو برای فدراسیون بعنوان ساحل آرامش یاد کرد و گفت: فقط تلاش‌تان برای طلای المپیک باشد.

مصطفی ساجدی‌فر

245772