بازدید سرپرست معاونت مدیرعامل از شعب لرستان:

کارکنان و مسوولان شعب باید اشراف کامل به آمار و اطلاعات به‌روز شعبه داشته باشند

مرتضی صالحی سرپرست معاونت مدیرعامل در امور مالی و پشتیبانی و مدیر وقت امور شعب غرب کشور و مهدی احمدی رئیس اداره کل روابط عمومی از استان لرستان بازدید کردند.
تصویر کارکنان و مسوولان شعب باید اشراف کامل به آمار و اطلاعات به‌روز شعبه داشته باشند

به گزارش سایت خبری پرسون، مرتضی صالحی سرپرست معاونت مدیرعامل در امورمالی و پشتیبانی و مدیر وقت امور شعب غرب کشور و مهدی احمدی رئیس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن با همراهی مدیر شعب استان لرستان مرتضی دهداری زاده در بازدید از شعب استان لرستان در جریان فعالیت‌های شعب قرار گرفتند.

سرپرست معاونت مدیرعامل در امورمالی و پشتیبانی، اشراف کارکنان و مسوولان شعب به آمار و اطلاعات به‌روز و لحظه‌ای شعبه و همچنین افزایش بهره‌وری بانک را به عنوان دو محور اساسی فعالیت شعب مورد تأکید قرار داد.

مرتضی صالحی به اشراف کارکنان به‌ ویژه مسوولان شعب بر آمار و اطلاعات شعبه تأکید کرد و یکی از شاخص‌های ارزیابی عملکرد مسوولان شعب را تسلط به آمارها، عملکرد مناسب، هدفمند و برنامه‌محوربودن، آشنایی با محصولات و خدمات و اشراف کامل به‌تمامی دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های بانک و راهبری و مدیریت مناسب برای کارکنان زیرمجموعه دانست.

مرتضی صالحی سرپرست معاونت مدیرعامل در امور مالی و پشتیبانی، با اشاره به لزوم کوتاه نمودن فرآیند خدمات رسانی به مشتریان اظهار داشت: ساماندهی فرم های مشتریان و یافتن راهکار برای انجام امور به بهترین شیوه، علاوه بر افزایش بهره وری پرسنل، صرفه جویی در هزینه و زمان مشتریان و رضایت آنان را نیز به دنبال خواهد داشت. وی همچنین ارتباط موثر و سازنده با همکاران شعب را ازمدیران استان خواستار شد و اضافه کرد: مسوولانی که برای ابراز احساسات و مشکلات همکاران، وقت می گذارند، نقش تاثیرگذاری در القاء حس همدلی و درک متقابل در پرسنل زیرمجموعه ایفا می کنند.

سرپرست معاونت مدیرعامل در امورمالی و پشتیبانی، همچنین ضمن دیدار نزدیک با تک تک همکاران و بررسی مشکلات و نیازهای آنان، از تلاش همکاران شعب در استان لرستان قدردانی کرد و خدمات رسانی آنان به مشتریان علیرغم دست و پنجه نرم کردن با مشکلات همه گیری ویروس کرونا، را ستودنی دانست.

مرتضی صالحی سرپرست معاونت مدیرعامل در امور مالی و پشتیبانی و مدیر وقت امور شعب غرب کشور در ادامه گفت :در شرایط فعلی نیاز اساسی به ارائه خدمات غیرحضوری و الکترونیک توسط بانک ها ، بیش از پیش احساس می شود و باید در ادامه این مسیر، امکانات و خدماتی که امکان ارائه آن به صورت غیر حضوری وجود دارد به مشتریان اطلاع رسانی شود، همچنین مشتریان بانک به استفاده از خدمات غیرحضوری تشویق شوند تا شاهد کاهش رفت و آمد مردم به شعب بانک باشیم.

مهدی احمدی رئیس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن در حاشیه بازدید از شعب لرستان گفت : شعب، ویترین سازمان بوده و نظم بصری در شعب تاثیر مستقیم در ایجاد نقشی ماندگار از سازمان در ذهن مشتریان دارد. علاوه بر این، خدمات رسانی مطلوب به مشتریان، در گرو ایجاد فضای کاری مناسب برای همکاران و ایجاد رضایت در آنان می باشد. وی افزود: مدیران ارشد استان باید همواره با برگزاری جلسات متعدد در قالب کمیته های تخصصی ، محل استقرار تک تک شعب و فضای داخلی و خارجی آنان، مورد بررسی و کارشناسی قرار دهند و اقدامات لازم برای بهسازی، نوسازی، بازسازی یا جابجایی شعب، براساس اولویت های منطقه صورت پذیرد.

رئیس اداره کل روابط عمومی در ادامه به شرایط سخت کرونائی نیز اشاره کرد و افزود: آمارهای موجود در خصوص فوتی های اخیر نشان می دهد که کارکنان بانک ها بعد از پرسنل درمان، دومین قشر آسیب پذیر از ویروس کرونا می باشند. وی ضمن قدردانی از کارکنانی که در شرایط کرونائی به سختی مشغول به خدمت می باشند ازآنان خواست: تا با رعایت نکات بهداشتی همچنان به خدمت رسانی به مردم ادامه داده تا به امید خدا در آینده شرایط به روال عادی خود شود.

شایان ذکر است شعب پلدختر ،کوهدشت، مرکزی بروجرد، شهدای بروجرد ،باغمیر بروجرد ، صفا بروجرد و جعفری بروجرد از شعب مورد بازدید از سوی مدیرامور شعب غرب کشور و هیات همراه بودند.

245363