استاندار یزد در شورای پدافند غیر عامل؛

اجرای طرح جامع پدافند غیر عامل در یزد موجب پایداری بیشتر در این حوزه خواهد شد

استاندار یزدگفت: امیدواریم اجرای هرچه بهتر  و مناسب تر طرح جامع پدافند غیر عامل، کمک شایانی به پایداری بیشتر در حوزه پدافند غیر عامل و توجه جدی تر به این حوزه کند.
تصویر اجرای طرح جامع پدافند غیر عامل در یزد موجب پایداری بیشتر در این حوزه خواهد شد

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، در شورای پدافند غیر عامل استان یزد که با حضور سردار رحیمی، معاون سازمان پدافند غیر عامل کشور، استاندار و جمعی از مسئولین استان تشکیل شد از طرح جامع پدافند غیر عامل استان یزد رونمایی شد.

طالبی در این جلسه با بیان اینکه خوشبختانه با همکاری و هماهنگی همه دستگاه های مسئول، فعالیت خوب شورای پدافند غیر عامل و کارگروه های زیر مجموعه آن، اقدامات و فعالیت های خوبی در دو بعد ملی و استانی پیگیری و انجام شده است گفت: شروع و اجرای پروژه های بزرگ و موثر در حوزه پدافند غیر عامل و اهتمام و جدیت متولیان و دستگاه های مسئول نسبت به رعایت ضوابط و آیین نامه های مربوط به این حوزه، اهمیت پدافند غیر عامل را نسبت به گذشته دو چندان کرده است.

وی در ادامه به اقدامات و فعالیت های انجام شده در راستای رفع و مدیریت بسیاری از تهدیدات و نگرانی های مردم در حوزه های مرتبط با پدافند غیرعامل اشاره و خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات ضروری اجرای طرح جامع پدافند غیر عامل بود که اگرچه در ابتدا با اندکی تاخیر شروع شد اما خوشبختانه در مقطع زمانی کنونی، استان یزد از جمله استان هایی است که این طرح را به پایان رسانده است.

استاندار یزد تصریح کرد: امیدواریم اجرای هرچه بهتر و مناسب تر طرح جامع پدافند غیر عامل، کمک شایانی به پایداری بیشتر در حوزه پدافند غیر عامل و توجه جدی تر به این حوزه کند.

طالبی در پایان به ضرورت فرهنگسازی در حوزه پدافند غیر عامل در سطح جامعه اشاره کرد و گفت: امیدواریم در کنار فرهنگسازی و ارائه آموزش های مورد نیاز به مردم، استان یزد بتواند در حوزه پدافند غیر عامل همچون بسیاری از برنامه های دیگر در سطح کشور، سرآمد باشند.

انتهای پیام/

حیران_ استان یزد

245204