واکنش های منفی به انتخاب «عزیزی خادم» / تو اینکاره نیستی!

ساعتی بیشتر از انتخاب شهاب الدین عزیزی خادم به عنوان رییس جدید فدراسیون نمی گذرد اما در همین مدت کم کلی اظهار نظر منفی به سمت رییس جدید ساختمان خیابان سئول سرازیر شده است.

تصویر واکنش های منفی به انتخاب «عزیزی خادم» / تو اینکاره نیستی!

به گزارش سایت خبری پرسون، مسلم است وقتی در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال پای کسی به نام علی کریمی در میان باشد فوتبالدوستان هیچ نام دیگری را به غیر از او برنمی تابند. اما این اتفاق رخ داد عزیزی خادم درحالی با 49 رای عنوان رییس جدید را به دست آورد که علی کریمی فقط 9 رای به دست آورد. این پیش بینی را کرده بودیم که کریمی به اندازه انگشتان یک دست هم رای نمی آورد.

اما بعد از انتخاب عزیزی خادم بلافاصله واکنش های مجازی آغاز شد. اگر برخی از واکنش های مجازی را در ادامه بخوانید متوجه می شوید که این واکنش ها نسبت به رییس جدید اصلا مثبت نیست!

یک کاربر که اتفاقا خودش هم خبرنگار است نوشته: «واقعا شهاب الدین عزیزی خادم رییس فدراسیون شد؟ مثلا این آقا قراره با فساد مبارزه کنه؟ نه، تو اینکاره نیستی آقا!»

کاربر دیگری نیز نوشته است: « شهاب الدین عزیزی خادم برنامه‌ت واسه ادامه‌ی بازیهای مقدماتی جام جهانی تا بعدازظهر رو میزمون باشه!»

بسیاری دیگر از کاربران با هشتگ «این انتخابات نبود، انتصابات بود» به انتخاب عزیزی خادم واکنشی منفی نشان داده اند.

بسیاری دیگر نیز اصلا عزیزی خادم را نمی شناسند و به همین دلیل بابت این اتفاق بسیار تعجب کرده اند. از جمله کاربری به نام عامو که در حساب کاربری خود نوشته: « کی هست اصلا این شهاب الدین عزیزی خادم...یهو از لپ لپ در اومد؟». دیگری نیز نوشته: « شهاب الدین عزیزی خادم رو میشناسین!!»

سامان نام کاربر دیگری است که در توییتر این چنین اظهار نظر کرده است: «شهاب الدین عزیزی خادم شد رئیس فدراسیون فوتبال!!! اونم با وجود علی کریمی. هرچی بگم از طنزش کم شده.»

بخش بسیار زیاد دیگری از کاربران توییتر بر این عقیده اند انتخاب عزیزی خادم کاملا از پیش تعیین شده بوده است. به عنوان مثال فردی نوشته: « صندلی از پیش تعیین شده ریاست فدراسیون فوتبال به شهاب‌الدین عزیزی خادم رسید.»

این هم یک توئیت دیگر: « نتایج رای گیری مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال در دور اول؛ شهاب الدین عزیزی خادم 35 رای، مصطفی آجرلو 18 رای، کیومرث هاشمی 24 رای و علی کریمی 9 رای به خود اختصاص دادند. یک رای هم باطل شد. علی کریمی سالن را ترک کرد. این فقط یک انتصاب است نه انتخاب.»

بسیاری نیز به گزینه دبیری عزیزی خادم تاخته اند: « علی خطیر؛ نماینده حقوقی اسبق باشگاه استقلال و شاکی خصوصی پرونده عیسی آلکثیر و باعث بانی شکایت النصر عربستان از پرسپولیس بود، که حال پست دبیر کل فدراسیون فوتبال به او رسید...خدا میداند چه بلایی قرار است سر پرسپولیس بیاورند و چه لابی بازی هایی برای استقلال کنند.»

دیگری نیز نوشته است: « خطیر دبیرکل فدراسیون فوتبال بشه. احتمالا تیم ملی برابر تیم های عربی همون اول انصراف میده و بازی ها ۳ بر ۰ میشه!»

245112