مدیر کل مسکن و شهرسازی استان همدان خبرداد:

تحویل مساکن‌ملی ظرف دو سال آینده

مدیر کل مسکن و شهرسازی استان همدان گفت: افرادی که در مرحله نخست آورده اولیه خود را برای خانه دار شدن واریز کرده اند قطعا ظرف دو سال آینده صاحب خانه می شوند.
تصویر تحویل مساکن‌ملی ظرف دو سال آینده

حسینی مدیر کل اداره مسکن و شهرسازی استان همدان در گفت وگو با سایت خبری پرسون، در خصوص آخرین وضعیت ساخت مساکن ملی در استان همدان اظهار کرد: پس از ثبت نام در چند مرحله ای که از سال گذشته انجام شد ۲۹ هزار متقاضی مسکن ملی در استان ثبت نام کردند.

وی افزود: از این تعداد ثبت نام کننده و متقاضی تکمیل پرونده ۶ هزار و ۳۰۰ نفر تاکنون انجام شده است.

مدیر کل مسکن و شهرسازی استان همدان ادامه داد: کسانی که ۴۰ میلیون تومان آورده اولیه خود را در مرحله نخست واریز کرده اند به طور قطع ظرف دو سال آینده صاحب خانه خواهند شد.

حسینی با اشاره به اصل ۳۳ قانون اساسی که تامین مسکن برای هر فرد ایرانی امری لازم و ضروری است گفت: در استان همدان سالانه باید ۲۹ هزار واحد مسکونی برای رفع نیاز مردم در امر خانه دار شدن ساخته شود.

مدیر کل مسکن و شهرسازی استان همدان با بیان اینکه برخی کارشناسان حوزه مسکن الحاق ۷۰۰ هکتار زمین را به محدوده همدان برای ساخت و ساز لازم می دانند خاطرنشان کرد: البته برخی دیگر از کارشناسان نیز معتقدند که بازسازی بافت فرسوده همدان می تواند پاسخگوی ساخت و ساز در همدان باشد.

منیژه فرهانپور- استان همدان

245062