وزیر صنعت، معدن و تجارت در استان قزوین؛

وزارت صمت آماده حمایت از شرکت های توسعه گرا در مناطق محروم!

وزیر صنعت، معدن و تجارت در آیین افتتاح طرح توسعه گیربکس شش سرعته در شهر صنعتی البرز قزوین از آمادگی وزارت صمت در حمایت از شرکت های توسعه گرا در مناطق محروم گفت و با بیان سهم ۷۵ درصدی کشورهای همسایه از صادرات کشور در سال ۹۸ و سال جاری، بر اولویت مراودات تجاری با همسایگان تاکید کرد.
تصویر وزارت صمت آماده حمایت از شرکت های توسعه گرا در مناطق محروم!

به گزارش سایت خبری پرسون از قزوین ، علیرضا رزم حسینی بیان کرد؛ باید به سویی برویم که خودروسازان در کیفیت حرفی برای بیان کردن داشته باشند به همین جهت تولید گیربگس اتوماتیک را بایستی در دستور کار قرار دهند و به این سو حرکت کنیم تا سال بعد در فرایند تولید کشور قرار گیرد.

رزم حسینی ادامه داد؛ کمتر تولید کننده‌ای در کشور هست که به صادرات فکر نکند و طرح توسعه نداشته باشد. قزوین استان صنعتی است که در موقعیت خوبی قرار گرفته و می‌تواند موفق باشد. وی خبر داد؛ هفتاد و پنج درصد از صادرات کشور در سال گذشته و سال جاری مربوط به همسایگان بوده است. این کشورها ظرفیت مناسبی را برای صنایع داخل ایجاد کرده اند و اکنون بیشتر کارخانه ها در ۲ یا ۳ شیفت کار می کنند یا در فکر طرح توسعه هستند.

علیرضا رزم حسینی عنوان کرد: کشور ظرفیت های زیادی در بخش‌های مختلف دارد و در فولاد و پتروشیمی صادر کننده است و ظرفیتهای زیادی در بخش معادن دارد.

رزم حسینی بیان کرد: فرصت های سرمایه گذاری خوبی در کشور آماده شده است. باید همدلی، همزبانی، انسجام و تقویت کشور دغدغه همه باشد، زیرا اگر اقتصاد نیرومند داشته باشیم امنیت پایدار برای کشور فراهم می آید

رزم حسینی همچنین توضیح داد: جوانان کشور هم باید امروز برای تقویت قوه اقتصادی کشور کوشش کنند و به سویی برویم که کشور و مردم قوی داشته باشیم و در همه جای کشور کسب و کار راه بیافتد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد: وزارت صمت این آمادگی را داراست که شرکت های توسعه گرا را در مناطق محروم تحت حمایت قراردهد و زمینه اشتغال و همچنین تقویت فرهنگ اقتصاد مقاومتی را فراهم سازد.

حسین رستمی .قزوین

244948