آمادگی تأسیسات گردشگری زنجان برای نوروز ۱۴۰۰

مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان عنوان کرد: تمامی هتل­‌ها و مراکز اقامتی استان با رعایت کامل پروتکل­های بهداشتی مهیای پذیرای از گردشگران در نوروز ۱۴۰۰ می شوند.
تصویر آمادگی تأسیسات گردشگری زنجان برای نوروز ۱۴۰۰

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، امیر ارجمند روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: تمامی هتل‌ها و مراکز اقامتی بر اساس مجوزهای دریافت‌ شده از ستاد ملی کرونا و ابلاغیه وزارت میراث فرهنگی در ایام نوروز فعال بوده و پذیرای مسافران و گردشگران نوروزی خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تشدید نظارت بر تأسیسات گردشگری، جمع‌آوری و آنالیز آمار گردشگران ورودی به استان جهت برنامه‌ریزی در خصوص رسیدن به اهداف برنامه‌ها، افزایش میزان رضایت‌مندی مسافران و رفع مایحتاج موردنیاز با تشکیل ستاد نظارت نهادهای مرتبط از جمله اهدافی است که برای ستاد سفرهای نوروزی در نظر گرفته‌شده است.

مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان گفت: اقلام تبلیغاتی از جمله بروشور، کتابچه راهنمای گردشگری، ساک دستی، سی‌ دی معرفی جاذبه‌های گردشگری استان، بروشور معرفی و نقشه راهنمای گردشگری استان در میان مسافران توزیع خواهد شد است.

گفتنی است تاکنون ۷۷۶ اثر غیرمنقول تاریخی اعم از بنا و تپه و ۲۸ اثر منقول تاریخی (اشیا) و ۶۲ اثر میراث ناملموس استان زنجان در فهرست میراث ملی ثبت ‌شده است.

244829