لیگ برتر والیبال/ شهرداری ارومیه مغلوب شهرداری گنبد شد

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه پس از شکست تیمش گفت: به تیم گنبد برای بازی خوبش تبریک می‌گویم، امروز حقشان پیروزی بود و ما نیز دوباره دچار بدشانسی شدیم و دیگر دریافت‌کننده قدرتی خود را نیز به دلیل آسیب‌دیدگی از دست دادیم و همین کار را برایمان سخت کرد، ما تلاش خواهیم کرد در بازی سوم برنده از زمین بیرون بیاییم

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان‌غربی، پیمان اکبری پس از شکست تیمش مقابل شهرداری گنبد اظهار داشت: به تیم گنبد برای بازی خوبش تبریک می‌گویم، امروز حقشان پیروزی بود و ما نیز دوباره دچار بدشانسی شدیم و دیگر دریافت‌کننده قدرتی خود را نیز به دلیل آسیب‌دیدگی از دست دادیم و همین کار را برایمان سخت کرد، ما تلاش خواهیم کرد در بازی سوم برنده از زمین بیرون بیاییم.

وی ادامه داد: در مجموع عملکرد خوبی نیز نداشتیم. نسبت به انتظاری که از برخی از بازیکنان داشتیم، آنها نتوانستند عملکرد خوبی در این دیدار داشته باشند. گنبد بهتر از ما بازی کرد. برای بازی سوم آماده می‌شویم و تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا برنده از زمین بیرون بیاییم.

عظیم جزیده سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد پس از پیروزی تیمش اظهار داشت: در بازی نخست، متأسفانه در حمله برگشتی عملکرد خوبی نداشتیم وگرنه می‌توانستیم پیروز شویم و امروز نیز در دریافت متزلزل بودیم اما در توپ‌های برگشتی خوب عمل کردیم، به بازیکنانم تبریک می‌گویم و امیدوارم این روند را ادامه دهیم.

وی ادامه داد: به دنبال انجام کار بزرگی هستم که امیدوارم بتوانم آن را انجام دهم، اگر نشود، تا به اینجا هم کار بزرگی انجام داده‌ایم و ریکاوری ذهنی خوبی بر روی بازیکنان انجام شد. امیدوارم در بازی روز یکشنبه نیز نتیجه بگیریم.

جزیده اظهار داشت: در ۴۰ سال اخیر والیبال گنبد شاید مردم چنین بازی از این تیم ندیده باشند چرا که کیفیت بالا بود. این پیروزی مبارک شهر گنبد و مجموعه باشگاه باشد که همگی بسیار تلاش کردند و نتیجه آن را دیدند.

انتهای پیام/

244780