رئیس کمیسیون حقوقی و رسیدگی به شکایات مردمی شهری شورای اسلامی شهر همدان:

شهرداری در اعمال قانون سلیقه ای برخورد نکند

رئیس کمیسیون حقوقی و رسیدگی به شکایات مردمی شهری شورای اسلامی شهر همدان گفت: شهرداری در اعمال قانون نباید هیچ تبعیضی قائل شده و سلیقه ای برخورد کند.
تصویر شهرداری در اعمال قانون سلیقه ای برخورد نکند

به گزارش سایت خبری پرسون از همدان، مریم روانبخش رئیس کمیسیون حقوقی شهری شورای اسلامی شهر همدان در جلسه مشترک کمیسیون خدمات شهری و حقوقی و رسیدگی به شکایات مردمی، اظهار کرد: همه در برابر قانون برابرند و پاسخگویی خلاف قانون و برخورد غیراصولی با ارباب رجوع از سوی هیچکس قابل چشم‌پوشی نیست.

وی با تاکید بر لزوم ایجاد اعتماد دوطرفه بین شهرداری و شهروندان برای پیشبرد بهتر امور، افزود: قانون ابزاری است تا به واسطه آن بتوان زندگی منظمی داشته باشیم و در حق کسی اجحافی صورت نگیرد.

روانبخش با اشاره به برخورد اداره کنترل و نظارت شهرداری همدان با متخلفین ساخت و سازها، گفت: قانون برای ما ملاک عمل است و در اعمال قانون هیچ تبعیضی نباید قائل شد و سلیقه‌ای برخورد کرد.

رئیس کمیسیون حقوقی شهری شورای شهر همدان به برخورد اداره کنترل و نظارت شهرداری با متخلفین عدم پرداخت بهای خدمات و ساخت و سازهای غیرمجاز اشاره و تاکید کرد: همه در برابر قانون برابرند و در برخورد با متخلفین باید نگاه یکسانی داشته باشیم و از نگاه سلیقه‌ای و تبعیضانه بپرهیزیم.

روانبخش اضافه کرد: شهروندان می‌توانند در صورت شکایت از شهرداری، به کمیسیون حقوقی و رسیدگی به شکایات مردمی شورای اسلامی شهر همدان مراجعه کنند.

244688

مطالب مرتبط