مدیرکل اداره ورزش و جوانان:

در طرح پاتوق مهارتی و فرهنگی نیازمند همیاری همه دستگاه ها هستیم

مظفر علیشاهی گفت: مهم ترین هدف این طرح که در حال حاضر در 5 استان کشور اجرا می گردد، آموزش مهارت های مختلف به افرادی می باشد که نیازمند آموزش در زمینه های اشتغال زایی، ورزشی، هنری، مهارت‌های زندگی، سیاحتی و غیره هستند.
تصویر در طرح پاتوق مهارتی و فرهنگی نیازمند همیاری همه دستگاه ها هستیم

به گزارش سایت خبری پرسون در ایلام، مدیر کل اداره ورزش و جوانان ایلام؛ مظفر علیشاهی صبح چهارشنبه در نشست ساماندهی امور جوانان استان این استان که با حضور مسئولان استانی برگزار گردید، ضمن تبریک ایام روز ولادت امیرالمونین علی (ع) و همچنین به تبع آن روز پدر، اظهار کرد: در حال حاضر آماده اجرای طرح پاتوق مهارتی و فرهنگی هستیم.

وی ادامه داد: مهم ترین هدف این طرح که در حال حاضر در 5 استان کشور اجرا می گردد، آموزش مهارت های مختلف به افرادی می باشد که نیازمند آموزش در زمینه های اشتغال زایی، ورزشی، هنری، مهارت‌های زندگی، سیاحتی و غیره هستند.

علیشاهی در ادامه با بیان اینکه اجرای این طرح نیازمند حمایت همه ی دستگاه ها و نهاد های عضو ستاد ساماندهی امور جوانان هستند می باشد، عنوان کرد: اداره ورزش و جوانان استان در این طرح به عنوان دبیرخانه این طرح در هماهنگی و امور لجستیکی نقش دارد که امیدوار هستیم با همیاری دیگر اعضا ستاد، طرح موثر و مفیدی برای جوان استان ایلام باشد.

مدیر کل ورزش و جوانان ایلام رد پایان ضمن تقدیر و تشکر از سازمان فی حرفه ای استان، بیان کرد: از اساسی ترین فاکتورهای ایجاد شغل، مهارت آموزی می باشد که سازمان فنی حرفه ای در این زمینه و همچنین طرح پاتوق مهارتی و فرهنگی کمک و همیاری بسیار موثری داشته است.

نوروزی_استان ایلام

234594

مطالب مرتبط