سرپرست استانداری ایلام:

بانک ها، در کمترین زمان وام ازدواج را پرداخت کنند

محمد نوذری گفت: با توجه به وضعیت موجود اقتصادی باید شرایط تسهیلات آسان ازدواج را مهیا کنیم و در کمترین زمان ممکن این تسهیلات را به جوانان اهدا کنیم تا شاید بخشی از مشکلات آن ها حل شود.

تصویر بانک ها، در کمترین زمان  وام ازدواج را پرداخت کنند

به گزارش سایت خبری پرسون در ایلام، محمد نوذری؛ سرپرست استانداری ایلام صبح امروز در نشست ساماندهی امور جوانان استان ایلام ضمن تاکید بر حمایت از جوانان استان، عنوان کرد: جوانان یکی از سرمایه های اصلی هر کشوری برای پیشرفت و توسعه می باشد و کشور از جمله کشورهای دارنده این سرمایه است.

وی تصریح کرد: اگر جوانان را به مسیر درست و صحیح هدایت کنیم، می توانیم از آن ها بهترین استفاده را ببریم.

نوذری با اشاره به غلط بودن نگاه برخی به انتخاب شغل، اظهار کرد: برخی فقط کارهای دفتری، اداری و پشت میزی را کار و شغل حساب می کنند که این نگاه باید تصحیح شود زیرا جامعه نیازمند تنوع شغلی می باشد و هر شغلی به اندازه ای برای جامعه مفید و تاثیر گذار است.

وی با بیان اینکه باید جوانان را برای کارآفرینی و اجرای طرح های جدید ترغیب کنیم، گفت: از همه مدیران استانی میخواهیم که زمینه را با توجه به امکانات استان برای ترغیب جوانان به اجرای طرح های کارآفرینی آماده کنند و تا جای ممکن از آنان حمایت کنند.

سرپرست استانداری ایلام ضمن بیان اینکه ازدواج، بیکاری و آسیب های اجتماعی وابسته به هم می باشند و بر هم تاثیر گذارند، مطرح کرد: با توجه به وضعیت موجود اقتصادی باید شرایط تسهیلات آسان ازدواج را مهیا کنیم و در کمترین زمان ممکن این تسهیلات را به جوانان اهدا کنیم تا شاید بخشی از مشکلات آن ها حل شود.

نوذری در پایان با اشاره به نقش بی بدیل سازمان های مردم نهاد در کارهای مختلف از جمله سیل،زلزله، کرونا و همایش پیاده روی اربعین، ابراز کرد: باید بخشی از امور جوانان را به سازمان های مردم نهاد واگذار کنیم و زیرا این مسئله می تواند در بحث حل آسیب ها و مسائل اجتماعی به کمک کند.

نوروزی استان ایلام

234589

مطالب مرتبط