بازسازی اتوبوس‌های درون شهری ارومیه در سال 1400

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه گفت: با انعقاد قرارداد فی مابین صندوق کارافرینی و شهرداری ارومیه، اتوبوس های شهری از سال آینده بازسازی می شوند.

به گزارش پرسون از آذربایجان‌غربی، مهدی مژدهی‌فر با بیان این که امسال ناوگان اتوبوسرانی شهر ارومیه بازسازی نشد، اظهار داشت: سال گذشته 100 دستگاه اتوبوس شهری با هدف رفاه شهروندی بازسازی شد.

وی تصریح کرد: با توجه به میزان جمیعت شهر ارومیه، تعداد اتوبوس‌های شهری جوابگوی مسافران است اما دغدغه این است بازسازی ناوگان محقق شود.

رییس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه با بیان اینکه میانگین عمر ناوگان اتوبوسرانی شهر ارومیه 13 سال است، افزود: در تلاشیم این ناوگان را به کمک دولت بازسازی و آن را به شرایط مطلوب برسانیم.

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه با بیان اینکه از سال آینده بازسازی اتوبوس‌های شهری صورت می گیرد، اعلام کرد: از طریق شرکت‌های طرف قرارداد بازسازی و نوسازی ناوگان با اولویت بخش خصوصی در سال 1400 آغاز می‌شود.

به گفته رییس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه در حال حاضر 343 دستگاه اتوبوس در سطح شهر ارومیه در حال فعالیت است که از این تعداد 293 اتوبوس متعلق به بخش خصوصی و مابقی ملکی است.

انتهای پیام/

234501