استاندار سمنان عنوان کرد:

خدمت رسانی بهتر به مردم در گرو وجود وحدت بین ارکان دولت

استاندار سمنان با عنوان اینکه وجود وحدت بین ارکان دولت باعث خدمت رسانی بهتر به مردم می شود، گفت: با اختلاف کاری از پیش نمی رود لذا امید است با هماهنگی دولت و مجلس مشکلات معیشت مردم برطرف شود.
تصویر خدمت رسانی بهتر به مردم در گرو وجود وحدت بین ارکان دولت

به گزارش سایت خبری پرسون از سمنان، علیرضا آشناگر روز سه‌شنبه در دیدار با آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در دفتر امام جمعه این شهر بخش عمده ای از کار دولت در سال آینده را برگزاری انتخابات آرام و سالم دانست و ابراز داشت: استان سمنان نیز در آستانه شروع فعالیت های انتخابات سال آینده است و ستاد انتخابات استان به ریاست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری تشکیل شد.

وی با اشاره به اهمیت مشارکت بالای مردم در انتخابات افزود: مجموعه استانداری سمنان تمایلی به اعمال اراده خود در انتخابات ندارد و مردم بهترین انتخاب کنندگان هستند.

استاندار سمنان گفت: یکی مهمترین دغدغه‌های مجموعه استانداری سمنان، برگزاری انتخابات آرام و سالم با مشارکت بالای مردم است.

وضعیت استان سمنان از نظر شیوع ویروس کرونا با ثبات است

استاندار سمنان گفت: ستاد مقابله با کرونا استان سمنان، در مقابله با ویروس کرونا عملکرد خوبی داشته و در حال حاضر به جز شهرستان شاهرود که به تازگی نارنجی شد، سمنان، دامغان،گرمسار و مهدیشهر زرد و آرادان، سرخه و میامی هم آبی هستند.

وی با ابراز نگرانی از افزایش تعداد بیماران سرپایی در استان افزود: در طرح شهید سلیمانی از افراد زیادی تست کرونا گرفته شد و بیماریابی زیاد بود اما مرگ و میر به طور چشم‌گیری کاهش یافت.

استاندار سمنان وضعیت شیوع کرونا در استان را با ثبات دانست و گفت: ثبات استان شکننده است و اگر مردم شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت نکنند، امکان اوج گرفتن شیوع ویروس وجود دارد.

آشناگر گفت: مرحله اول تزریق واکسن در استان با واکسیناسیون کادر درمان آغاز شد و امید است با تهیه واکسن بیشتر، به سایر گروه‌های پرخطر نیز واکسن تزریق شود و سال آینده، سال خوبی در کنترل شیوع ویروس کرونا باشد.

وی ابراز داشت: استان سمنان جزو سه استان برتر کشور در کسب رضایت مردمی و دارای رتبه اول کشوری در بهبود فضای کسب و کار است و این نشان دهنده فعالیت های خوب دستگاه‌های اجرایی در خدمت رسانی به مردم است.

بهره‌برداری از طرح‌های نا تمام استان سمنان، در عمر باقی‌مانده از دولت

آشناگر ادامه داد: تمام تلاش مجموعه استانداری سمنان بر این است که در زمان باقی مانده از دولت، طرح‌های ناتمام را به بهره‌برداری برساند و تا آخرین لحظه فعالیت و تلاش برای خدمت‌رسانی به مردم ادامه دارد.

آشناگر گفت: تیم ارزیابی در سطح استان فعال شد و ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی تشدید می‌شود.

وی اظهار کرد: جدا از اعتباراتی که در گذشته در قالب اعتبارات ملی و استانی و یا در سفرهای ریاست جمهوری به استان تصویب و ابلاغ شد، طی مکاتبه با رئیس جمهوری و ارائه فهرست طرح‌هایی که امکان افتتاح در پایان سال جاری یا ابتدای سال آینده را دارد، مبلغ ۹۹۰ میلیارد ریال اعتبار جدید، ۴۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح عمرانی مربوط به آموزش و پرورش و ۷۰۰ میلیارد ریال برای آغاز مجتمع فرهنگی و گردشگری سرخه و ۱۵۰ میلیارد تومان به صورت ویژه برای آغاز احداث تالار مرکزی سمنان دریافت شد.

استاندار سمنان با بیان اینکه بیمارستان ۸۵ تختخوابی مهدیشهر اواخر امسال یا اوایل سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد گفت: تعدادی از طرح هایی که مطالبات مردمی بود به سرانجام رسیده و تعدادی طرح نیز معطل مانده و تلاش بر این است که طرحی معطل مانده تکمیل شود و کارنامه دولت تدبیر و امید درخشان تر باشد.

سیزدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ همزمان با انتخابات ششمین دورهٔ شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار می‌شود و در این انتخابات، هشتمین رئیس‌جمهوری ایران با آرای مردم انتخاب خواهد شد.

منبع: ایرنا

234421