رابرت کیوساکی به هشدار جانت یلن در خصوص بیت کوین پاسخ داد!/هشدار یلن درباره بیت کوین

وزیر خزانه داری آمریکا، جانت یلن، روز دوشنبه درباره بزرگترین رمزارز دنیا، بیت کوین هشدار داد. وی ضمن هشدار به مردم و سرمایه گذاران BTC در مورد خطرات استفاده از این رمزارز، افزود که به دلیل «نوسانات شدید» این رمزارز یک ابزار ناکارآمد برای انجام معاملات است. رابرت کیوساکی، نویسنده کتاب معروف “پدرپولدار پدر بی پول” در پاسخ به اظهار نظر یلن گفت: “چاپ عمده ی دلار آمریکا هم نه تنها کارآمد نبود بلکه رمزارزها را با ارزش تر می کند.”

تصویر رابرت کیوساکی به هشدار جانت یلن در خصوص بیت کوین پاسخ داد!/هشدار یلن درباره بیت کوین

به گزارش سایت خبری پرسون به نقل از CNBC، وزیر خزانه داری ایالات متحده اظهار داشت که به دلیل ویژگی های خاص بیت کوین، مشروعیت و ثبات بیت کوین جای بحث دارد. یلن ابتدا توضیح داد که این رمرارز به دلیل ویژگی ناشناس بودن در حال تبدیل شدن به یک ابزار ترجیحی برای افراد نابکار است. از سوی دیگر، استخراج بیت کوین نیز مقدار زیادی انرژی مصرف می کند. یلن همچنین نگرانی خود را در مورد نوسانات شدید حوزه رمزنگاری ابراز کرد. به گفته وی بیت کوین «یک دارایی بسیار سوداگرانه» است و ممکن است ضررهای زیادی به سرمایه گذاران وارد شود.

یلن به اندرو راس سورکین خبرنگار CNBC گفت: “من فکر نمی کنم که بیت کوین به شکل گسترده به عنوان مکانیسمی برای معاملات و تراکنش ها استفاده می شود. ترس من از این است که تا همین حد هم که استفاده می شود اغلب برای امور مالی غیرقانونی باشد. این یک روش بسیار ناکارآمد برای انجام معاملات می باشد و مقدار انرژی مصرف شده برای پردازش این معاملات حیرت انگیز است.”

رابرت کیوساکی: “آیا چاپ تریلیون ها دلار جعلی، کارآمد است؟”

رابرت کیوساکی، نویسنده کتاب “پدر پولدار پدر بی پول” در پاسخ به اظهارات وزیر خزانه داری آمریکا مبنی بر ناکارآمد بود بیت کوین، این پرسش را مطرح کرد که “آیا چاپ عمده دلار آمریکا کارآمد است؟” رابرت کیوساکی افزود که چاپ گسترده پول باعث می شود که بیت کوین با ارزش تر و کارآمدتر باشد.

او در توئیترش این طور نوشت:

“جانت یلن وزیر خزانه داری می گوید:” بیت کوین بسیار ناکارآمد است. صبر کنید ببینم شاید فکر می کند چاپ تریلیون ها دلار قلابی، کارآمد است؟ یعنی او نمی داند هر چه دلار قلابی (بدون پشتوانه) بیشتری چاپ کند، بیت کوین کارآمدتر و با ارزش تر می شود؟ خدا نگه دارش باشد.”

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع:cryptoploitan

234404