با استقبال معاون میراث‌فرهنگی کشور؛

وزیر گردشگری ونزوئلا وارد تهران شد

وزیر گردشگری ونزوئلا صبح امروز سه‌شنبه ۵ اسفندماه ۹۹ وارد تهران شد و در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) مورد استقبال محمدحسن طالبیان معاون میراث‌فرهنگی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، علیرضا ایزدی مدیرکل حوزه وزارتی و امور بین‌الملل و تعدادی از مدیران ارشد این وزارتخانه قرار گرفت.

تصویر وزیر گردشگری ونزوئلا وارد تهران شد

به گزارش سایت خبری پرسون، علی پادرون وزیر گردشگری ونزوئلا به‌منظور شرکت در مراسم افتتاحیه نمایشگاه گردشگری و صنایع‌دستی تهران و بازدید از جاذبه‌های گردشگری و آثار فرهنگی‌تاریخی چند استان کشورمان، به ایران سفر کرده است.

او در بدو ورود به فرودگاه بین المللی امام خمینی، از ایران به‌عنوان خانه خودش نام برد و گفت: ایران را خانه خودمان می‌دانیم. این کشور دوست ما است، خوشبختانه روابط خوبی بین ایران و ونزوئلا برقرار است.

پادرون افزود: در سفر به ایران ضمن دیدار با مسئولان عالی‌رتبه گردشگری، از جاذبه‌های فرهنگی‌تاریخی بازدید می‌کنم و نشست‌هایی را نیز با بخش خصوصی خواهم داشت.

حضور در نمایشگاه گردشگری و صنایع‌دستی تهران و بازدید از بخش‌های مختلف آن، نشست با دکتر علی‌اصغر مونسان وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، امضای تفاهم‌نامه طرح گردشگری ۲۰۲۴- ۲۰۲۰ و برگزاری نشست با تعدادی از فعالان بخش خصوصی گردشگری از برنامه‌های روز اول سفر وزیر گردشگری ونزوئلا به ایران است.

او روز چهارشنبه ۶ اسفند ۹۹ در دومین روز از سفر خود وارد استان کرمان شده و از باغ شاهزاده ماهان و کویر شهداد بازدید می‌کند.

علی پادرون پنجشنبه ۷ اسفند ۹۹ با سفر به اصفهان از برخی اماکن فرهنگی‌تاریخی استان بازدید خواهد کرد.

بازدید از مجموعه جهانی کاخ گلستان، موزه ملی و برج میلاد در تهران از دیگر برنامه‌های او در سفر به ایران است.

در سفر چهار روزه وزیر گردشگری ونزوئلا، معاون وزارت امور خارجه این کشور و سفیر ونزوئلا در تهران، و تعدادی از مدیران جمهوری اسلامی ایران از جمله مسئولان وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی او را همراهی خواهند کرد.

234342