نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی:

اقتدار مجلس نباید خدشه دار شود

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: دفاع از شان و منزلت مجلس و حقوق و جایگاه قانونی نمایندگان برعهده هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی است؛ نباید اجازه داد اقتدار مجلس خدشه‌دار شود.

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان‌غربی، وحید جلال‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار پرسون در خصوص بیانیه مشترک آژانس بین المللی انرژی اتمی و سازمان انرژی هسته‌ای کشور اظهار داشت: بنده در روز تصویب قانون اقدام راهبردی علیه تحریم‌ها در مجلس، پیشنهاد دهنده "بند ۶" این طرح و خواستار پایان اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی بلافاصله پس از تصویب قانون اقدام راهبردی در مجلس بودم .

وی ادامه داد: مذاکره با جمهوری اسلامی ایران برای غربی‌ها ارزان شده است، امضاها را گرفته اند و باخیال راحت باوجود پایبندی ایران به تمام تعهدات، به تعهدات خود عمل نمی‌کنند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند برگشت آمریکا به برجام چه سودی به حال ملت ایران دارد ؟مگر دولت اوباما در برجام نبود؟ آنچه امروز برای ملت ایران اهمیت دارد، لغو تحریم هاست.

جلال‌زاده عنوان کرد: مردم بدانند، بیانیه امضا شده دیشب بدون تایید مجلس وجاهت قانونی ندارد، مجلس باید در مقابل این بی قانونی دولت بایستد.

وی افزود: طبق فرمایش حضرت امام (ره) مجلس در راس امور است و مجلس عصاره فضائل ملت است.

این مقام مسوول اذعان کرد: نباید مجلس را از تصمیمات سرنوشت ساز کشور حذف کرد و اجازه داد به سمت کارهای کم اثر سوق داده شود و مجلس کم اثر و بی‌خاصیت نه به نفع نظام و نه در راستای منافع مردم است.

جلال‌زاده تاکید کرد: امروز مجلس مسئولیت خطیر و تاریخی را برعهده دارد؛ دفاع از شان مجلس ، دفاع از قانون اساسی است و حرف دیگر بس است، ما منتظر عمل غربی‌ها در اجرای تعهداتشان و لغو تحریم‌ها هستیم.

وی یادآور شد: دفاع از شان و منزلت مجلس و حقوق و جایگاه قانونی نمایندگان برعهده هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی است ؛نباید اجازه داد اقتدار مجلس خدشه‌دار شود .

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ملت شریف ایران بدانند، نمایندگان آنان در مجلس پای استیفای حقوق مسلم ملت با اقتدار ایستاده‌اند.

انتهای پیام/

234267