مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کبودراهنگ:

تجهیز بیمارستان امام رضا (ع) کبودرآهنگ به دستگاه سی تی اسکن

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کبودرآهنگ از تجهیز و نصب دستگاه سی تی اسکن بیمارستان امام رضا(ع) این شهرستان خبر داد و گفت: برای خریداری این دستگاه 25 میلیارد تومان هزینه شده است.
تصویر تجهیز بیمارستان امام رضا (ع) کبودرآهنگ به دستگاه سی تی اسکن

احمدی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کبودرآهنگ در گفتگو با سایت خبری پرسون با بیان اینکه دهه فجر امسال بیمارستان امام رضا(ع) کبودرآهنگ دستگاه سی تی اسکن نصب کرده است اظهار کرد: قبل از این شهرستان کبودرآهنگ فاقد این دستگاه بود و مراجعه کنندگان برای درمان به مرکز استان انتقال پیدا می کردند.

وی افزود: با نصب این دستگاه به طور میانگین در روز ۲۰ تا ۳۰ نفر برای استفاده از سی تی اسکن مراجعه کننده به بیمارستان داریم.

احمدی‌خاطرنشان کرد: برای محل نصب دستگاه سی تی اسکن در بیمارستان امام رضا(ع) کبودراهنگ یک و نیم میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کبودرآهنگ گفت: برای خرید دستگاه سی تی اسکن 25میلیارد تومان هزینه شده است.

وی تصریح کرد: اورژانس سرپایی و بستری بیمارستان شهرستان با همت و همکاری خیرین نیازمند توسعه و گسترش است که امیدواریم بتوانیم این کار را در اسرع وقت انجام دهیم.

احمدی در پایان بیان کرد: تجهیز بیمارستان امام رضا (ع) شهرستان کبودرآهنگ میزان رفت و آمدها را به مرکز استان کاهش می دهد و با خرید دستگاه سی تی اسکن و راه اندازی آن پس از هر تصادف رانندگی مجروحان در بیمارستان شهرستان مورد معالجه کامل قرار می گیرند.

منیژه فرهانپور-استان همدان

234244