انهدام ۶۸ باند موادمخدر در مازندران

فرمانده انتظامی استان مازندران از انهدام ۶۸ باند تهیه و توزیع موادمخدر و کشف ۵ تن انواع موادمخدر طی سال جاری خبر داد.

تصویر انهدام ۶۸ باند موادمخدر در مازندران

به گزارش سایت خبری پرسون، مرتضی میرزایی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استانداری که با حضور "احمد مظفری" دبیرشورای هماهنگی، "علیرضا ثقفی" رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان همراه بود، با اعلام این خبر، بیان کرد: در راستای مقابله بی امان با قاچاقچیان و خرده فروشان موادمخدر، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری دیگر عوامل انتظامی و پلیس های تخصصی طی ۱۱ ماه سال جاری موفق شدند، بیش از ۵ تن و ۵۰ کیلو گرم انواع موادمخدر را در سطح استان کشف کنند.

وی با اشاره به افزایش ۲۳ درصدی کشفیات موادمخدر در سطح استان طی این مدت در مقایسه با سال قبل، تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی ۶۸ باند تهیه وتوزیع موادمخدر متلاشی شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه بیش از ۲ هزار و ۲۳۳ طرح مقابله ای در حوزه کنترل محورهای مواصلاتی، پاکسازی نقاط آلوده و ارتقای امنیت اجتماعی اجرایی شد، اظهار کرد: بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ متهم به تهیه وتوزیع موادمخدر طی این مدت شناسایی و دستگیرشدند.

میرزایی با اشاره به افزایش ۷ درصدی اجرای طرح از کشف ۱۲۴ هزار انواع قرص های مخدر خبر داد و افزود: بیش از ۶ هزار خرده فروش موادمخدر نیز شناسایی و دستگیر شدند.

وی از توقیف ۵۳۱ دستگاه خودرو و انجام ۱۸۶ عملیات برجسته در راستای کشف موادمخدر در سطح استان خبر داد و افزود: پلیس تا ریشه کنی موادمخدر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان مازندران در پایان گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

منبع: ایسنا

234182