افتتاح اولین واحد تولید ورق تکسون کشور در استان سمنان

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان اعلام کرد: اولین واحد تولید کننده ورق تکسون کشور در شهرستان گرمسار این استان بهره‌برداری شد.
تصویر افتتاح اولین واحد تولید ورق تکسون کشور در استان سمنان

به گزارش سایت خبری پرسون از سمنان، علی تشنه دل رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان گفت: واحد تولیدی صنایع شیمیایی ارمغان سلولز مهدی در شهرستان گرمسار با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان به بهره برداری رسید.

وی تصریح کرد: این واحد تولیدی در زمینی به مساحت حدود ۳۲ هزار متر مربع و زیربنای ۱۲۸۰۰ متر مربع در شهرک صنعتی گرمسار مستقر است و اولین واحد تولیدکننده ورق تکسون در کشور است که توانسته زمینه اشتغال حدود ۲۷ نفر را فراهم کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان افزود: برای راه اندازی این واحد تولیدی حدود ۳۳۴ میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شد که ظرفیت تولید سالانه یک میلیون جفت انواع کفی کفش ، ۱۵۰۰۰ تن ورق تکسون و ۲۱۸۰۰ تن انواع چسب را دارد.

وی ادامه داد: در برنامه دیگری و با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان و مسئولین استانی و محلی، شرکت طاها ویرا رادین در گرمسار به بهره برداری رسید.

تشنه دل اظهار داشت: این واحد تولیدی نیز اولین واحد تولیدکننده اسباب بازی و ماشین فلزی در کشور است که در زمینی به مساحت حدود ۶ هزار متر مربع و زیربنای ۱۳۳۰ متر مربع در شهرک صنعتی ایوانکی مستقر است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: برای راه اندازی این واحد تولیدی در حدود ۲۳۸ میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شد که ظرفیت تولید سالانه ۲ میلیون و ۵۲۰ هزار عدد مصنوعات کوچک مقیاس غیرالکترونیکی و اسباب بازی دارد که با راه اندازی این واحد تولیدی زمینه اشتغال ۸۵ نفر فراهم شد.

234125