دبیر سومین جشنواره شهروند برگزیده خبر داد؛

برگزاری اختتامیه جشنواره شهروند برگزیده ششم اسفندماه

دبیر سومین جشنواره شهروند برگزیده از برگزاری اختتامیه جشنواره شهروند برگزیده در همدان برای سومین سال خبر داد.
تصویر برگزاری اختتامیه جشنواره شهروند برگزیده ششم اسفندماه

به گزارش سایت خبری پرسون از همدان، روح الله وجدی دبیر برگزاری سومین جشنواره «شهروند برگزیده» از اختتامیه جشنواره شهروند برگزیده در ششم اسفندماه امسال خبر داد و گفت: هدف از این جشنواره معرفی شهروندانی است که در حوزه مدیریت شهری برنامه‌هایی دارند تا از رفتار‌های اجتماعی آنان برای داشتن شهری توسعه‌یافته‌تر الگوسازی شود.


وی افزود: ثبت نام شهروند برگزیده از طریق سایت جشنواره از ۱۵ آذر آغاز و تا ۱۵ دی‌ ادامه داشت که از ۱۵ تا ۲۰ دی‌ماه پرونده‌های ثبت نامی شهروندان تکمیل و از ۲۰ دی‌ماه این پرونده‌ها داوری شد که به علت زمان‌بر بودن داوری در کمیته‌ها، اختتامیه جشنواره با تأخیر و در ششم اسفندماه برگزار خواهد شد.


وجدی با بیان اینکه جشنواره شهروند برگزیده برای سومین سال پیاپی در همدان برگزار می‌شود، اظهار کرد: امسال بخش تلاشگران سلامت نیز به سایر بخش‌های این جشنواره افزوده شده که افراد برگزیده این بخش می‌توانند شامل پرستاران، پزشکان، کادر درمانی، غسال، پارکبان و... باشند که به‌نوعی در مهار کرونا نقشی ایفا کرده‌اند.


وی خاطرنشان کرد: هدف از این جشنواره معرفی شهروندانی است که در حوزه مدیریت شهری برنامه‌هایی دارند تا از رفتار‌های اجتماعی آنان برای داشتن شهری توسعه‌یافته‌تر الگوسازی شود.


دبیر سومین جشنواره شهروند برگزیده در پایان گفت: تعداد افراد برگزیده و تعداد پرونده‌های تشکیل شده در هر بخش در روز اختتامیه اعلام خواهد شد.

234110

مطالب مرتبط