فرماندار تنگستان:

مظهر اقتدار کشور انتخابات پرشور است

فرماندار تنگستان استان بوشهر عنوان کرد: برگزاری انتخاباتی قانونمند، سالم، پرشور و باشکوه با حضور حداکثری مردم مظهر اقتدار کشور است.
تصویر مظهر اقتدار کشور انتخابات پرشور است

به گزارش سایت خبری پرسون از بوشهر، عبدالحسن رفیعی پور در جلسه ستاد انتخابات شهرستان تنگستان افزود: اجرای قانون و صیانت از آرای مردم از وظایف اعضای ستاد انتخابات شهرستان است و قانون‌مداری و رعایت اصل بی طرفی در همه تصمیم‌گیری‌ها و فرایند انتخاباتی، ملاک و معیار قرار خواهد گرفت.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان تنگستان ادامه داد: اولویت اعضای ستاد انتخابات، قوانین و آئین نامه‌های اجرایی انتخابات است و برای آموزش کارشناسان و اعضای شعبه‌ها بویژه نمایندگان فرماندار و کاربران به صورت مستمر برنامه‌ریزی می‌شود.

رفیعی پور افزود: با توجه به ۲ برابر شدن تعداد عوامل اجرایی انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، هماهنگی اعضای کمیته‌های ۶گانه ستاد انتخابات ضروری است.

وی بیان کرد: ستاد انتخابات شهرستان تنگستان آمادگی لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور با حضور و مشارکت حداکثری مردم را دارد و ثبت‌نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهرها ۲۰ اسفند ماه امسال و شوراهای اسلامی روستاها ۱۶ فروردین سال آینده آغاز می‌شود.

فرماندار تنگستان گفت: در انتخابات ۲۸ خرداد سال آینده تعداد ۹۸ شعبه‌ اخذ رای برای انتخابات در این شهرستان در نظر گرفته شده و ۲هزار و ۶۰۰ نفر نیروی اجرایی و نظارتی، کار برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهرها و روستاها در شهرستان تنگستان را بر عهده دارند.

234070