لوکاکو: یکی زلاتان را پیدا کند!

شاگردان آنتونیو کونته شکست سنگینی را به میلان تحمیل کردند و فاتح دربی دلامادونینا شدند تا به این ترتیب یک گام به قهرمانی این فصل نزدیک شوند.
تصویر لوکاکو: یکی زلاتان را پیدا کند!

به گزارش سایت خبری پرسون، دو تیم اینتر و میلان در ورزشگاه سن‌سیرو به مصاف هم رفتند که جدال دو تیم با برتری قاطع 3 بر صفر اینتر همراه شد.

لائوتارو مارتینس در دقایق 5 و 57 و روملو لوکاکو در دقیقه 66 موفق شدند برای نراتزوری گلزنی کنند. اینتر با این برد 53 امتیازی شد و ضمن استحکام صدرنشینی خود، فاصله‌اش با میلان دوم جدولی را به چهار امتیاز اختلاف افزایش داد.

پس از این بازی کری خوانی ها ادامه یافت با این تفاوت که زلاتان ابراهیموویچ ستاره تیم میلان دیگر چیزی نگفت اما در مقابل لوکاکوی بلژیکی در تیم حریف حرف های زیادی برای گفتن داشت.

او در مصاحبه ای گفت: به زلاتان گفته بودم ما می بریم لعنتی. الان یکی برود او را پیدا کند!

یک رکورد در دربی

در دربی دیشب یک رکورد ویژه ثبت شد. جان‌لوئیجی دوناروما، دروازه‌بان میلان در این بازی دویستمین بازی‌اش در سری A ایتالیا را انجام داد و با 21 سال و 361 روز سن تبدیل به جوانترین بازیکنی شد که به این تعداد بازی می‌رسد. این رکورد پیش از این متعلق به جان‌لوئیحی بوفون (24 سال و 83 روز سن) بود.

اینتر با این برد 53 امتیازی شد و ضمن استحکام صدرنشینی خود، فاصله‌اش با میلان دوم جدولی را به چهار امتیاز اختلاف افزایش داد.

234057