بیش از ۱۵۸ هزار نفر در خراسان جنوبی فاقد کد بورسی هستند

مدیر شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت در خراسان جنوبی اعلام کرد: از افرادی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده اند ۱۵۸ هزار و ۹۷۸ نفر کد بورسی دریافت نکرده اند.
تصویر بیش از ۱۵۸ هزار نفر در خراسان جنوبی فاقد کد بورسی هستند

به گزارش سایت خبری پرسون از خراسان جنوبی، قاسمی مدیر شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت در خراسان جنوبی گفت: تاکنون بیش از ۶۵ درصد از سهامدارانی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده اند معادل ۳۰۳ هزار و ۶۸۸ نفر در سامانه سجام ثبت‌نام کرده و کد بورسی دریافت کرده اند.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۱۵۸ هزار و ۹۷۸ نفر هنوز کد بورسی دریافت نکرده‌اند افزود: همه مراحل ثبت نام در سامانه به صورت غیر حضوری قابل انجام است و نیاز به مراجعه حضوری به دفاتر پیشخوان نیست.

قاسمی از همه سهامدارانی که هنوز در سامانه سجام ثبت نام نکرده درخواست کرد تا هرچه زودتر در این سامانه ثبت نام کنند.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت در خراسان جنوبی از افزایش ارزش سهام عدالت خراسان جنوبی خبر داد و گفت: ارزش هر سهم در حال حاضر ۲۱۸ تومان است در حالی که این رقم در هفته گذشته ۲۱۱ تومان بود و در حال حاضر بیش از سه درصد افزایش یافته است.

قاسمی ادامه داد: ارزش سهام عدالت در خراسان جنوبی در کشور تک است چرا که شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت خراسان جنوبی «وسخراج» در بازار سرمایه اولین شرکتی بود که در کشور راه‌اندازی شد.

233835