محمد عاشوری در گفت و گو با پرسپون؛

بیشترین شانس را برای قهرمانی داریم/ لیگ برتر می‌تواند پشتوانه مناسبی برای تیم ملی باشد

سرپرست تیم بوکس پلیمر خیلج فارس گفت: بیشترین شانس را برای قهرمانی داریم این لیگ برتر می‌تواند پشتوانه مناسبی برای تیم ملی باشد.
تصویر بیشترین شانس را برای قهرمانی داریم/ لیگ برتر می‌تواند پشتوانه مناسبی برای تیم ملی باشد

به گزارش سایت خبری پرسون، محمد عاشوری، سرپرست تیم بوکس پلیمر خلیج‌ فارس، درباره برگزاری مسابقات لیگ پس از ۱۱ سال وقفه در گفت‌وگو با خبرنگار پرسون اظهار کرد: نبود لیگ در رشته پرطرفداری مانند بوکس سال‌ها به این رشته لطمه زد ولی حالا جای خوشحالی دارد که پس از وقفه‌ای حدود ۱۱ ساله شاهد برگزاری این مسابقات خواهیم بود. بازی‌های لیگ از چهارم اسفند‌ماه به صورت متمرکز و به میزبانی اراک برگزار خواهد شد. امیدوارم لیگ پویا و جذابی را شاهد باشیم.

او با اشاره به سطح کیفی مسابقات اضافه کرد: تقریبا مسابقات این دوره به صورت استانی برگزار خواهد شد و بیشتر هیات‌ها هستند که در لیگ بوکس شرکت می‌کنند. به نظر می رسد استان‌ها با شرکت دادن هیات‌های خودشان می‌خواهند بوکس را در شهرهای خود پویا کنند و در کنار آن استعدادهای جدید این رشته را شناسایی کنند که به همین دلیل از داشته‌های خودشان استفاده خواهند کرد.

او ادامه داد: تیم ما هم تیم جوان و پر انگیره‌ای است. البته تلاش کردیم با جذب چند بوکسور خارجی کمی تیم را تقویت کنیم که خوشبختانه با حمایت‌های مدیریت باشگاه این اتفاق افتاد و دو بوکسور خارجی به جمع ما اضافه شد. تیم در حال حاضر تمرینات گروهی خود را سپری می‌کند تا با آمادگی لازم در مسابقات لیگ حاضر شود.

سرپرست تیم بوکس پلیمر خلیج‌ فارس در ادامه اظهار کرد: بوکسورهای ایرانی قابلیت خوبی دارند اما بوکسورهای خارجی هم می توانند به جذابیت لیگ کمک کنند. این بازیکنها شاید جزو بوکسورهای مطرح دنیا نباشند اما من فکر میکنم بازیکنان ما هم می توانند از تجربیات این ها استفاده کنند.

عاشوری خاطرنشان کرد: شناخت خیلی زیادی از سایر تیم‌ها ندارم اما با وجو بازیکن‌های خوبی که در لیگ داریم انتظار می‌رود مسابقات خوبی را در پیش داشته باشیم. هدف ما کسب سکو است و فکر می‌کنم بیشتر از هر تیم دیگری به این هدف نزدیک هستیم.

او در پایان توضیح داد: لیگ در هر رشته ای پشتوانه خوبی برای تیم ملی است. بوکس ایران هم که در حال حاضر مسابقات مهمی مانند المپیک را در پیش دارد. بنابراین انتظار می رود این لیگ بتواند کمک شایانی در جهت آماده سازی ملی پوشان باشد.

233713