قائم مقام سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد

ساخت مستند نامه های دوران دفاع مقدس در یزد

قائم مقام سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد گفت: فیلم مستند نامه ها و یادداشت های شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس در راستای دومین کنگره شهدای استان ساخته می شود.
تصویر ساخت مستند نامه های دوران دفاع مقدس در یزد

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، مصطفی زارع زاده از ساخت مستند روایتی از نامه ها و یادداشت های شهدا، رزمنده ها و آزاده های یزدی در جبهه ها و اردو ها خبر داد و اظهار کرد: در این مستند خانواده های شهدا و آزاده هایی که در قید هستند حضور دارند.

وی با بیان اینکه این مستند در راستای دومین کنگره ملی چهار هزار شهید استان دارالعباده و دارالعم یزد یزد ساخته می شود، افزود: این فیلم ۳۰ دقیقه ای را احمد صراف یزدی کارگردانی می کند و به همت دو کمیته ی فرهنگی و هنری کنگره ملی شهدای استان ساخته می شود.

قائم مقام سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از همکاری انجمن سینمای جوان در ساخت فیلم مستند نامه های جنگ خبرداد و گفت: مکان اصلی فیلمبرداری این مستند باغ موزه دفاع مقدس یزد است و مسجد جامع یزد و چند شهرستان دیگر لوکیشن های این فیلم کوتاه است.

زارع زادی با بیان اینکه فیلمبرداری این فیلم دو هفته گذشته کلید خورده است، افزود: فیلمبرداری این فیلم دوماه به طول می انجامد.

زارع زاده زمان فیلمبرداری این فیلم را دو ماه عنوان کرد و ادامه داد: این فیلم که هفته گذشته کلید خورده است منظومه ای حماسی، عرفانی و عاشقانه به شمار می آید و از نظر تاریخی و هویت ملی، دارای ارزش معنوی بسیاری است.

انتهای پیام/

233651