کشف و ضبط 11.5 تن آرد و نهاده دامی قاچاق در میاندوآب

جانشین فرماندهی انتظامی میاندوآب از کشف و ضبط 11.5 تن آرد و نهاده دامی قاچاق به ارزش 800 میلیون ریال در میاندوآب خبر داد و گفت: با هوشیاری ماموران انتظامی، هفت هزار و ۶۸۰ کیلوگرم آرد توزیعی خارج از شبکه و چهار تن نهاده‌ دامی در این شهرستان کشف شد.

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان‌غربی، سرهنگ فخرالدین رستم‌پور اظهار داشت: طبق گزارش‌های رسیده مبنی براینکه افرادی فرصت‌طلب و سودجو با خرید آرد و نهاده‌های دامی یارانه‌ای از نانوایان و دامداران شهرهای اطراف آنها را انباشت کرده و در فرصت مناسب با پوشش نهاده‌های دامی و با قیمت گزافی به فروش می‌رسانند، رسیدگی به پرونده در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز انتظامی میاندوآب بلافاصله با شناسایی خودرو کامیون باری حامل آرد و نهاده‌های دامی در یک عملیات ضربتی، آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از خودرو توقیفی، هفت هزار و ۶۸۰ کیلوگرم آرد توزیعی خارج از شبکه شامل ۱۹۲ کیسه ۴۰ کیلویی و چهار تن نهاده دامی (ذرت و سبوس) به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد، گفت: در این رابطه ۲ نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی میاندوآب تاکید کرد: پلیس با افرادی که در شرایط اقتصادی کنونی با احتکار و قاچاق کالا و اقلام ضروری زندگی و معیشت شهروندان را به مخاطره می‌اندازند برابر مقررات به شدت برخورد می‌کند.

انتهای پیام/

233587