آغاز احداث مجموعه ورزشی "پهلوان سیامند رحمان" در ارومیه

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت:عملیات اجرایی احداث مجموعه ورزشی "پهلوان سیامند رحمان" نیز با ۷۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان ارومیه آغاز شده‌ است.

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان‌غربی، کیومرث پورایراندوست اظهار داشت: امسال ۱۸ طرح ورزشی شامل سالن های ورزشی و زمین های ورزشی رو باز با هزینه ۶۰۰ میلیارد ریال در مناطق مختلف استان به بهره‌برداری رسیده است.

وی تصریح کرد: امسال همچنین هفت طرح ورزشی در آذربایجان‌غربی کلنگ زنی شد و عملیات اجرایی هشت طرح دیگر نیز در اسفند ماه سال جاری به پایان ‌رسیده و افتتاح می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی افزود: شاخص و سرانه ورزشی و حوزه جوانان استان در دولت نسبت به سال‌های گذشته از فعالیت این دولت، صعودی بوده و تعداد ورزشکاران در استان به مرز ۱۰۰ هزار نفر رسیده است.

وی اضافه کرد: توسعه ورزش همگانی، روستایی و بانوان جزو اولویت‌های دولت در استان بوده و آذربایجان‌غربی در گروه‌های همگانی، پژوهشی، ورزش قهرمانی و بانوان موفق به کسب رتبه اول ارزیابی‌های کشوری شده است.

پورایراندوست ادامه داد: سرانه فضای ورزشی شهرستان اشنویه نیز هم اینک نزدیک به ۲ برابر سرانه فضای ورزشی استان و به میزان ۸۶ سانتی‌متر مربع است که وضعیت بسیار مطلوبی به شمار می رود.

وی افزود: عملیات اجرایی احداث مجموعه ورزشی "پهلوان سیامند رحمان" نیز با ۷۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان ارومیه آغاز شده‌ است.

وی با اشاره به برگزاری یادواره این ورزشکار فقید گفت: برنامه‌ریزی های لازم جهت اجرای شایسته و درخور گرامیداشت این ورزشکار نامی استان انجام شده با این وجود وضعیت شهرستان از لحاظ کرونا در برگزاری یادواره، ملاک اصلی است.

اولین یادواره سیامند رحمان قهرمان فقید وزنه برداری پارالمپیک، ۱۱ اسفند سال‌جاری متناسب با شرایط کرونایی و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در اشنویه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

233568