پیشکسوت پرسپولیس در گفت و گو با پرسون؛

از حالا نمی توان قرمز پوشان پایتخت را قهرمان لیگ دانست/ حضور ترابی و آل کثیر می تواند به سرخپوشان کمک کند

پیشکسوت پرسپولیس گفت: از الان نمی توان پرسپولیس را قهرمان لیگ دانست اما حضور ترابی و آل کثیر می تواند به سرخپوشان کمک کند.

به گزارش سایت خبری پرسون، مسابقه دو تیم گل گهرسیرجان و پرسپولیس روز جمعه اول اسفند ساعت ۱۵:۴۰ به جای ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان در ورزشگاه تازه تاسیس سردار شهید قاسم سلیمانی برگزار خواهد شد. رضا وطن خواه، پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به شرایط تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار پرسون اظهار کرد: خوشبختانه با وجود همه مشکلات پرسپولیس این روزها وضعیت مطلوبی دارد و از نظر فنی اگر بخواهیم بسنجیم عمکلرد تیم در کل قابل دفاع است. اما بزرگترین مشکلی که پرسپولیس دارد نداشتن بازیکن فوروارد خوب است. بازیکنی که بتواند در این پست خوب بازی کند و بتواند در واقع پتانسیل و قابلیت این تیم را نشان بدهد.

او در مورد اضافه شدن عیسی آل کثیر و مهدی ترابی توضیح داد: آل کثیر بازیکن بسیار خوبی است و واقعا حیف شد که این بازیکن این مدت نتوانست برای پرسپولیس به میدان برود. اما خوشبختانه روزهای پایانی محرومیت خود را سپری می کند و طبیعتا پس از حضور در کنار سرخپوشان می تواند کمک خوبی به این تیم بکند. در مورد مهدی ترابی هم باید بگویم که بازیکن قابلی است اما در پست مهاجم نیست، پست تخصصی ترابی هافبک رو به جلو است اما بر اساس شنیده ها گل محمدی گویا تصمیم دارد از این بازیکن در پست مهاجم استفاده کند.

وطن خواه در مورد دیدار پرسپولیس و گل کهر در هفته دهم مسابقات لیگ اضافه کرد: گل گهر تیم بزرگی است. قطعا نمی توان گفت بازی آسانی را با این تیم خواهیم داشت. در حال حاضر قهرمانی نیم فصل برای پرسپولیس حائز اهمیت است که امید می رود با کسب حداقل یک امتیاز از این دیدار قهرمانی نیم فصل را جشن بگیرند.

کارشناس فوتبال در خصوص شانس قهرمانی پرسپولیس در فصل جاری مسابقات لیگ گفت: پیش بینی کردن واقعا کار دشواری است. پرسپولیس تیم بزرگ و پر توانی است اما برای قهرمانی باید امکانات و بازیکن های خوبی هم در اخیتار یک تیم باشد. باید ببینیم تکلیف سرخپوشان در نیم فصل و در نقل و انتقالات چگونه است بعد نظر داد.

این پیشکسوت پرسپولیس در پایان در رابطه با درخشش مهدی طارمی در لیگ قهرمانان اروپا توضیح داد: من با طارمی در بوشهر با هم زندگی کردیم. آن زمان آقای فیروز کریمی مربی باشگاه شاهین بوشهر بودند. همان زمان هم همه ما معتقد بودیم که مهدی قابلیت رشد و پیشرفت را دارد. آن زمان هم آنقدر تلاش کرد و دیده شد و در نهایت به پرسپولیس آمد و این روزها نیز در لیگ اروپا می درخشد. جای خوشحالی دارد. به او تبریک می گویم. فوتبال ایران هر چند دهه یک یا دو بازیکن خوب تحویل فوتبال دنیا می دهد که به اعتقاد من طارمی یکی از آن بازیکن هاست.

233532