شهردار بیده مرکز بخش پادنای بزرگ سمیرم:

از رفت و آمد در مسیرها و جاده های منتهی به مناطق زلزله زده خودداری شود

شهردار بیده مرکز بخش پادنای بزرگ سمیرم گفت: در پی زلزله شامگاه چهارشنبه از مردم می خواهیم در مسیر‌ها و جاده‌های منتهی به مناطق زلزله زده این شهرستان و استان همجوار رفت و آمد نکنند.

به گزارش سایت خبری پرسون از اصفهان، محمدعلی آصفی شهردار بیده مرکز بخش پادنای بزرگ سمیرم گفت: رانندگان و خانواده‌ها از رفت و آمد در مسیر‌های ورودی و خروجی روستا‌ها یا جاده‌های منتهی به کانون اصلی زلزله (شهرستان زلزله زده سی سخت استان همجوار در ۳۰ کیلومتری شهر بیده) خودداری کنند تا نیرو‌های امدادی بتوانند به سهولت رفت و آمد کنند.

وی با اشاره به خسارت‌های جزئی به برخی ساختمان‌ها از جمله فروریختن یک گاوداری در روستای سرباز بخش پادنا، افزود: گروه‌های امدادی هلال احمر در منطقه حضور دارند و اورژانس در آماده باش کامل قرار دارد.

منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان نیز گفت: زلزله شامگاه چهارشنبه خسارت جزیی در مرز‌های جنوب استان اصفهان و سمیرم در پی داشته است.
این زلزله در عمق ۱۰ کیلومتری زمین به وقوع پیوست و کانون آن در موقعیت ۳۰.۸۹ عرض شمالی و ۵۱.۵۷ طول شرقی ثبت شد.

شهرستان سمیرم با دارابودن ۱۵۰ روستا و آبادی، ۶ شهر و چهار بخش مرکزی پادنا، وردشت و پادنای بزرگ در ۱۶۰ کیلومتری جنوب اصفهان در جوار رشته کوه دنا و ارتفاعات زاگرس میانی واقع شده است.

233447