بیمه ملت در دومین دوره برگزاری جشنواره ملی «یکصد واحد مشتریمدار» در مرکز همایشهای بینالمللی رایزن، براساس رأی هیات داوران به دلیل توجه به مشتریمداری به عنوان یک اصل مدیریتی و اهتمام جلب رضایت مشتریان با استفاده از ظرفیتهای ارتباطی با کسب بالاترین امتیاز از ارزیابیهای تخصصی انجام شده، بهعنوان یکی از صد سازمان برتر مشتریمدار در کشور انتخاب و نشان ویژه و لوح برتر این جشنواره را به خود اختصاص داد.
به گزارش سایت خبری پرسون، علیرضا علیسلیمانی، معاون برنامهریزی و نوآوری این شرکت، به نمایندگی از دلفراز مدیرعامل بیمه ملت، لوح و نشان ویژه این جشنواره را دریافت کرد.
در این مراسم مدیران برخی دستگاههای دولتی و همچنین کارآفرینان واحدهای تولیدی و مدیران بنگاههای اقتصادی بخش خصوصی ضمن تبیین اهمیت مشتریمداری جهت تقویت بخش اقتصاد و کمک به بهینه سازی کیفیت محصولات تولیدی و خدمات، به انتقال تجربیات خود در زمینه ارتقا رضایت مشتری پرداختند.
در این گردهمایی انتقال دانش و تجارب مسئولان و متخصصان مدیریت ایران در اشاعه و ترویج فرهنگ شاخص رضایت مشتری و کیفیت در بازارهای رقابتی ملی و بینالمللی، تبیین جایگاه کیفیت و بهرهوری محصول تولید ملی در رعایت حقوق مصرفکننده با تأکید بر استانداردسازی محصولات و خدمات باکیفیت برتر و ارائه راهکارهای نوین و تقویت استراتژیهای سازمان بهمنظور برآورده نمودن نیازهای مشتریان موردتوجه و بحث و بررسی قرار گرفت.
در این مراسم ملیحه سادات حسینی، مدیر روابط عمومی بیمه ملت نیز حضور داشت.